English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان:

طرح جامع آب حوضه آبریز زاینده‌رود در دست اقدام است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: برای مرتفع شدن مشکلات حوضه آبریز زاینده رود طرح جامع آب برای این حوضه در دست اقدام است و پس از تکمیل و تأیید وزارت نیرو اجرایی خواهد شد.

طرح جامع آب حوضه آبریز زاینده‌رود در دست اقدام است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن ساسانی اظهار داشت: طی دو جلسه متوالی با حضور مهندس «علیرضا الماسوندی»، معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیر حوضه آبریز رودخانه زاینده‌رود و حوضه‌های جنوب‌غربی فلات در اصفهان، مطالعات طرح جامع آب حوضه زاینده رود تشریح و نحوه‌ی تأمین منابع آب استان بررسی شد.

ساسانی با اشاره به اینکه تأمین منابع آب در حوضه زاینده رود در دستور کار جدی ریاست حوضه آبریز زاینده‌رود و مسئولان امر در استانداری اصفهان است، افزود: برای مرتفع شدن مشکلات این حوضه طرح جامع آب در حوضه زاینده رود در دست اقدام است و پس از تکمیل و تأیید وزارت نیرو اجرایی خواهد شد.

وی با تأکید بر اقدامات انجام شده در این راستا تصریح کرد: وزارت نیرو مصمم است مشکلات حوضه زاینده‌رود را حل و فصل کند.

در این جلسه نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی هم چنین خواستار انتقال آب در جهت تأمین منابع آب استان شدند.

در ادامه مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن تأکید بر کمبود منابع آب استان به نیازهای مبرم آبی استان اشاره کرد.

گفتنی است طی دو جلسه متوالی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، فرماندار اصفهان، نمایندگان صنف کشاورزان استان با معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران شماری از اقدامات، در خواست‌ها و پیشنهادات درباره وضعیت منابع آب استان اصفهان بررسی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه