English

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان:

سد سرداب تابستان ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان در دیدار نوروزی با همکاران اعلام کرد: سد سرداب تابستان 1402، در صورت تأمین اعتبار، به بهره برداری می رسد.

سد سرداب تابستان 1402 به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن ساسانی در دیدار نوروزی با تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو اظهار داشت: با عنایت به نام گذاری سال 1402 توسط رهبر معظم با نام «مهارتورم و رشدتولید» انتظار می رود تلاش کلیه همکاران برای رسیدن به اهداف صنعت آب کشور همگام با اهداف تعریف شده در وزارت نیرو هم چون سال گذشته به خوبی انجام و انعکاس فعالیت های انجام شده، صورت پذیرد.

ساسانی به اقدامات مؤثر سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: بارش های سال گذشته کمتر از نرمال ثبت شد اما با تلاش های بی وفقه و افتخار آفرین همکاران در مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی، آبرسانی به ذینفعان و بخش های مختلف به خوبی مدیریت شد.

وی با بیان این که از تأسیسات و شبکه های آبیاری شرکت با قدمت متوسط 50 سال هنوز بهره برداری انجام می شود، گفت: با تلاش همکاران و تعمیرات و نگهداری صحیح با قابلیتی نزدیک به نرمال از این تأسیسات کماکان بهره برداری می شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با تأکید بر ابر پروژه های شرکت خاطر نشان کرد: در خردادماه سال جاری با اجرای ابر پروژه سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ 1.6 مترمکعب بر ثانیه آب به شبکه آب شرب تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به لایروبی سد چم آسمان و سد آبشار در سال گذشته تصریح کرد: با اقدامات انجام شده کیفیت و کمیت آب شرب بهبود پیدا کرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر برگزاری همایش مدیریت یکپارچه رودخانه زاینده رود در اردیبهشت ماه سال جاری، به روز جهانی آب در دوم فروردین اشاره نمود و خاطر نشان کرد: شعار روز جهانی آب امسال «شتاب در تغییر برای حل بحران آب» است که توجه ما را برای ضرورت سرعت بخشیدن به حل بحران آب در جهان سوق می دهد.

وی افزود: موضوع آب یک موضوع پیچیده و چند وجهی است و برگزاری این همایش و همکاری مشترک میان دستگاه‌های مرتبط درک مشترکی در زمینه آب ایجاد می کند.

ساسانی به افزایش خروجی سد زاینده رود از ششم فروردین ماه اشاره نمود و خاطر نشان کرد: خروجی سد زاینده رود 45 متر مکعب بر ثانیه است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اصفهان در پایان از اقدامات مهم شرکت آب منطقه ای اصفهان در سال جاری از طرح کوهرنگ، ساماندهی رودخانه زاینده رود که منطبق بر شعار امسال «مهارتورم و رشدتولید» است، نام برد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی