English

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان اعلام کرد:

زمان افزایش خروجی سد زاینده رود مشخص نیست

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: زمان افزایش خروجی سد زاینده رود مشخص نیست و هنوز در این ارتباط تصمیم گیری نشده است.

زمان افزایش خروجی سد زاینده رود مشخص نیست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن ساسانی اظهار داشت: برای زمان و نحوه توزیع آب برای ادامه کشت پاییزه هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

وی افزود: زمان افزایش خروجی سد زاینده رود در جلسه ای که متشکل از نمایندگان شرکت آب منطقه ای ، سازمان جهاد کشاورزی و صنوف کشاورزان استان اصفهان است، در استانداری تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

ساسانی با تأکید بر ذخیره  303 میلیون متر مکعب آب در مخزن سد زاینده رود ، گفت: آمار تجمعی بارش ها در چلگرد ، ایستگاه شاخص زاینده رود تا بیست و ششم بهمن ماه 511 میلی مترثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد: ورودی سد زاینده‌رود 17 و خروجی آن 18 مترمکعب بر ثانیه است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان افزود: میزان بارش ها در ایستگاه چلگرد در سال آبی گذشته 1166 میلیمتر و در متوسط بلندمدت 809 میلیمتر بود که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته آبی با 56 درصد و نسبت به بلندمدت با 37 درصد کاهش بارندگی مواجه بودیم.

گفتنی است؛ برای کشت کشاورزان شرق و غرببه مدت 20 روز در آبان ماه امسال خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافته بود و سپس در تاریخ 10 آذر ماه خروجی آب از سد زاینده‌رود کاهش یافت.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: برای زمان افزایش خروجی سد زاینده رود هنوز تصمیم گیری نشده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی