English

معاون درمان مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان خبرداد؛

مراجعه بیش از ۱۲ هزار بیمار به بخش اکسترافیزیولوژی بیمارستان شهید بهشتی

معاون درمان مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: در سال گذشته، بیش از 12 هزار بیمار جهت دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به بخش اکسترافیزیولوژی این بیمارستان مراجعه کرده اند.

مراجعه بیش از 12 هزار بیمار به بخش اکسترافیزیولوژی بیمارستان شهید بهشتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهدی موسوی بیان کرد: بخش های اکسترافیزیولوژی بیمارستان شامل بخش های اکو،  تست ورزش، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، نوار مغز و عصب و عضله می باشد، با دارا بودن دستگاه‌های پیشرفته و به‌روز، در سال 1401 به بیش از 12 هزار  بیمار خدمات تشخیصی و درمانی ارائه داده است.

وی، با اشاره به اینکه اقدامات تشخیصی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی در این بخش هم‌تراز با پیشرفته‌ترین مراکز درمانی صورت می گیرد، افزود: پزشکان متخصص و فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسال و اطفال، ریه، مغزو اعصاب، طب فیزیکی و قلب و عروق همراه با پرستاران آموزش‌دیده و مجرب در این بخش ها مشغول فعالیت هستند.

این مقام مسئول، به افزایش مراجعه کنندگان و بیماران به این واحد در سال گذشته اشاره و تصریح کرد:  در سال گذشته، بیش از 8800 بیمار در واحد اکو و تست ورزش، بیش از 1500 بیمار در واحد آندوسکوپی، بیش از 750 بیمار در واحد کلونوسکوپی، بیش از 1500 بیمار در واحد نوار مغز و بیش از 630 بیمار در واحد نوار عصب و عضله بصورت سرپایی و بستری خدمات تشخیصی و درمانی دریافت کرده اند.

موسوی، همچنین به ارائه خدمات فوق تخصصی در این مرکز از جمله کنترل خونریزی های گوارشی فعال فوقانی و تحتانی، تعبیه لوله گاستروستومی جهت تغذیه در بیماران مبتلا به آسیب‌های مغزی، تشخیص و درمان خونریزی‌های ریوی،، ERCP ، خروج سنگ از مجرای صفراوی، استنت گذاری، خروج جسم خارجی و غیرقابل هضم  همانند  سکه و باتری و... ، برداشتن انواع پولیپ ها واکو فوق تخصصی قلب-نوارمغز فوق تخصصی اطفال اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه