English

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

معلمان نقش برجسته ای در تکوین منظومه فکری انقلاب اسلامی دارند / مدرسه سنگر فرهنگی ایران اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان این که، مدرسه سنگر فرهنگی ایران اسلامی است، گفت: معلمان با تقدیم پنج هزار شهید نقش برجسته ای در تکوین منظومه فکری انقلاب اسلامی دارند.

معلمان نقش برجسته ای در تکوین منظومه فکری انقلاب اسلامی دارند / مدرسه سنگر فرهنگی ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، روح الله سلگی در آیین تجلیل از معلمان مدرسه هدی ساری، اظهار داشت: امروز عرصه جنگ نرم استکبار علیه کشورمان در مدرسه و با معلمان و دانش آموزان جریان دارد.

وی ترویج ابتذال فرهنگی از طریق آینده سازان کشور را راهبرد استکبار و استعمار در مواجهه با ایران اسلامی دانست و ادامه داد: جداسازی دانش آموزان از آموزه های دینی و آیین های فرهنگی بومی و سنتی و ارائه الگوهای تصنعی و وارداتی راهبرد جدید استکبار است.       

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: دشمن با التهاب آفرینی و جنگ روانی در مدارس به‌عنوان کانون علم و دانش در صدد مقابله با منظومه فکری انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش ممتاز شهید استاد مطهری در قوام فکری انقلاب اسلامی، نامگذاری هفته معلم به پاس مجاهدت های آن شهید والامقام را بیانگر پیوند وثیق معلمان با آموزه های انقلاب دانست و ابراز داشت: معلمان با تقدیم پنج هزار شهید نقش برجسته ای در تکوین منظومه فکری انقلاب اسلامی دارند.

سُلگی با تشریح ابعاد فرهنگ عاشورا؛ آزادگی، ظلم ستیزی و دفاع از مظلومان را ویژگی بارز آن دانست و ابراز داشت: دانش آموزان و معلمان آزاده ایران اسلامی با الگو گیری از فرهنگ عاشورا تهدید جدی برای ماهیت نظام سلطه جهانی محسوب می شوند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان کشور، گفت: پاسداری از هویت ایرانی اسلامی و پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی رسالت خطیر معلمان در مدارس است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه