English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

سامانه جدید اتوماسیون، گام بلندی به سوی شفاف‌سازی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با استقرار سامانه جدید اتوماسیون آموزش و پرورش از موازی‌کاری جلوگیری خواهد شد و به‌علاوه، این سامانه گام بلندی در مسیر شفاف‌سازی است تا تمام مسائل از جمله ابلاغ، حقوق، امور آموزشی، سازماندهی و... به وضوح به اطلاع همکاران برسد.

سامانه جدید اتوماسیون، گام بلندی به سوی شفاف‌سازی است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا ابراهیمی در گردهمایی کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات نواحی و مناطق استان اصفهان ضمن تبریک هفته معلم اظهار داشت: معلم همکار خدا است و باید از این منظر به این شغل نگریست.

وی با اشاره به این‌که وظیفه‌ی کارشناسان فناوری اطلاعات با تمام بخش‌های یک اداره در ارتباط است اذعان داشت: پایه و اساس دولت الکترونیک فناوری اطلاعات است و به تعبیری می‌توان مغز متفکر هر سازمان را مرکز فناوری آن دانست که هر خللی در آن اتفاق بیفتد، سایر بخش‌ها را نیز دچار مشکل می‌کند.

ابراهیمی کار در حوزه فناوری اطلاعات را کاری دقیق، پرزحمت و حساس دانست و بیان داشت: سامانه اتوماسیون فعلی آموزش و پرورش نزدیک به ۱۰ سال سابقه دارد اما هر سامانه‌ای نیازمند به روزرسانی و ارتقاء یا جایگزینی است تا کارایی بیشتری داشته باشد و به همین دلیل، تصمیم گرفتیم سامانه اتوماسیون آموزش و پرورش را با سامانه جدیدی جایگزین کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: تغییر و تحول مقاومت را به همراه خواهد داشت، زیرا افراد به شیوه معمول عادت کرده‌اند و دوست ندارند این شرایط دچار تغییر شود.

وی با بیان نقش قابل توجه کارشناسان فناوری اطلاعات در تسهیل فرآیند جایگزینی سامانه جدید تصریح کرد: اشراف کامل کارشناسان فناوری اطلاعات به سامانه و تلاش برای پاسخگویی به سؤالات همکاران درگیر با آن به طی شدن بهتر این فرآیند کمک خواهد کرد.

ابراهیمی ضمن تأکید بر اهمیت حمایت مادی و معنوی مدیران ادارات از کارشناسان فناوری بیان کرد: این جایگزینی ممکن است نیاز به سخت‌افزارهای تازه داشته باشد که باید با همکاری و همدلی مدیران و معاونان پشتیبانی تهیه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: با سامانه جدید از موازی‌کاری جلوگیری خواهد شد و به‌علاوه، این سامانه گام بلندی در مسیر شفاف‌سازی است تا تمام مسائل از جمله ابلاغ، حقوق، امور آموزشی، سازماندهی و... به وضوح به اطلاع همکاران برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه