English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

جامعه محوری و خادم مردم بودن، راهبرد ویژه پلیس است

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان، معتمدان محلات و قومیت ها سرمایه اجتماعی فراجا به شمار می آیند، جامعه محوری و خادم مردم بودن را راهبرد ویژه پلیس عنوان کرد.

جامعه محوری و خادم مردم بودن، راهبرد ویژه پلیس است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  سردار محمدرضا میرحیدری در جمع سران طوایف ایل بختیاری ساکن در استان اصفهان ضمن تشکر از حضور این عزیزان در س تاد فرماندهی انتظامی استان و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب و به ویژه شهدای شجاع و دلیر قوم لُر و ایل بختیاری گفت : لازم می دانم به سهم خودم از طرف مجموعه انتظامی استان از تلاش و زحمات سران و ریش سفیدان که با تدابیر هوشمندنه خود نقش تاثیر گذاری در مدیریت شهروندان طوایف و قومیت خود داشته و کاهش آسیب های اجتماعی و وقایعی که می توانست برای آنها دردسرساز باشد تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: در جریانات اعتراضات و آشوب های سال های اخیر جریانات معاند، ضد انقلاب و بدخواهان ملت به دنبال سؤاستفاده از این قوم شریف بودند اما هوشیاری و هوشمندی لُرهای عزیز همواره این توطئه را در نطفه خنثی کرده و به عنوان معتمدان ارزشمند همیشه یاریگر پلیس بودند و بحمد الله با هوشیاری سران و ریش سفیدان قوم لُر و ایل بختیاری که در استان ما زندگی می کنند تا کنون این نقشه دشمن ناکام مانده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه الحمد الله در استان اصفهان هیچ گونه مشکلی در حوزه قومیت ها نداریم گفت: ولایتی بودن قوم لُر نیز یک امتیاز است و عشق و ارادت این قوم به امیرمؤمنان علی (ع) و سایر ائمه اطهار برکسی پوشیده نیست.

وی در ادامه راهبرد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی را جامعه محوری و خادم مردم بودن عنوان کرد و گفت: فراجا مردم را صاحب این نظام و انقلاب می داند و هدفش خدمت گزاری به مردم است.

فرمانده انتظامی اصفهان

سردار میرحیدری با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) همواره در فرمایشات خود بر این نکته تاکید کرده و فرمودند که اقتدار پلیس باید توام با رأفت و مهربانی با مردم باشد تصریح کرد: در انتظامی استان اصفهان هم همین رویه دنبال شده و جامعه محوری، حفظ سرمایه اجتماعی که شهروندان و معتمدان محلات و قومیت ها هستند به عنوان یک اصل برای فرماندهان انتظامی شهرستان ها تعریف شده است.

این مقام ارشد انتظامی به توطئه دشمن برای ایجاد شکاف بین قومیت ها و طوایف کشور اشاره و تاکید کرد: باید سران طوایف و قبایل اقوام مختلف در این زمینه هوشیار باشند و با حفظ عقاید، سبک زندگی، سنت های دیرینه، آداب و رسوم و اصالت قومیت خود به اتحاد و یکپارچگی و صلابت میهن اسلامی کمک کنند و مطمئن باشند که ما هم درخدمت همه مردم به ویژه قومیت ها هستیم و از هیچ تلاشی در رفع مشکلات آنان دریغ نمی کنیم.

به گزارش موج؛ در پایان این مراسم از خانواده شهید "پژمان بابادی عکاشه" و شهید "بابا ناصری" از شهدای بختیاری فرماندهی انتظامی استان اصفهان تجلیل به عمل آمد.

photo_2023-05-04_14-33-28

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه