English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام در دنیا است

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به حضور پرشکوه و منسجم مردم در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن، گفت: این حضور حماسی نشان داد که انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام در دنیای کنونی است.

انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام در دنیا است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه راهپیمایی بیست و دوم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور پرشکوه و منسجم مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن باعث عزت، آبرو و اقتدار نظام اسلامی، یأس و ناامیدی در دل دشمن و دل‌گرمی ملت‌های مظلوم جهان و تمام دوستداران انقلاب شد و نشان داد که انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین نظام در دنیای کنونی است.

وی افزود: آنچه امروز باعث ثبات و پایداری امنیت این انقلاب در طول ۴۴ سال گذشته شده، همین اتحاد، انسجام، یکدلی و در کنار هم بودن مردم در تمام صحنه‌ها است، به همین دلیل دشمن با به راه انداختن جنگ شناختی و با استفاده از ابزار دروغ و شایعه‌پراکنی به دنبال ایجاد تفرقه و جدایی بین مردم و نظام است، چرا که اگر بتواند مردم را از حاکمیت جدا کند آن روز می‌تواند دوباره به این کشور تسلط یابند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در چند ماه اخیر، دشمن با به راه انداختن جنگ شناختی و ترکیبی با کشته‌سازی و انتشار اخبار جعلی و شایعه‌سازی تلاش بسیار زیادی کرد تا مردم را در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار دهد، از این رو مدام وعده می‌داد که انقلاب اسلامی ایران ۴۴ سالگی خود را نخواهد دید، اما نه تنها در تمام نقشه‌های‌شان شکست خوردند، بلکه امروز با چشمان خود دیدند که مردم فهیم و بصیر ایران با حضور پرشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۴۴ سالگی انقلاب را جشن گرفته و بار دیگر حمایت و پشتیبانی قاطع خود از انقلاب را فریاد زدند.

وی اضافه کرد: دشمن باید بداند، همان طور که تا به امروز تمام نقشه‌هایش توسط مردم ولایت‌مدار و مقاوم ایران اسلامی نقش بر آب شده از این پس نیز در رویارویی با این مردم شکست خواهد خورد.

سردار میرحیدری افزود: پیام حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی امروز این است که دنیای استکبار باید به رأی و نظر مردم ایران احترام گذاشته و از دشمنی و توطئه‌چینی دست بردارد.

وی ادامه داد: این حضور و پشتیبانی محکم مردم از نظام، پیامی نیز برای مسئولان دارد که با تمام وجود و جهادگونه برای خدمت‌گزاری به این نظام تلاش کنند و پاسدار میراث عظیمی که با مجاهدت علما و خون شهدا به‌دست آمده است، باشند و اجازه ندهند کم‌کاری و کاستی‌های آن‌ها در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی زمینه ناامیدی در دل جوانان این مرز و بوم و نسل آینده را فراهم آورد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: ملت ایران با توکل بر قدرت لایزال الهی و با روحیه خودباوری، انقلابی‌گری و جهادی به راه خود ادامه می‌دهد و از هیچ‌کس و هیچ ابرقدرتی ترس ندارد و با پشتیبانی ولایت فقیه پرچم مقدس این نظام را به دست صاحب اصلی آن و منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) می‌سپارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه