English

رئیسی در پیامی از حضور پرشور مردم تشکر کرد؛

دولت با افتخار بیش از گذشته در مسیر گام دوم انقلاب حرکت می‌کند

رئیس جمهور گفت: علی‌رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‌‌های تازه‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که امروز آحاد مردم به‌ ویژه نسل جدید انقلاب بر ادامه مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی پافشاری می‌کند.

دولت با افتخار بیش از گذشته در مسیر گام دوم انقلاب حرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی به مناسبت قدردانی از حضور پرشور و آگاهانه مردم شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره‌انگیز و الهام‌بخش چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آورده است: بی‌شک افتخار دولت برآمده از اراده ملت ایران، این است که در گام دوم انقلاب بیش از گذشته در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت کند و در چارچوب سیاست‌ها و فرامین رهبر معظم انقلاب، آرمان ایران قوی و سربلند را بر اساس عدالت‌گستری و خدمت‌گزاری هرچه بیشتر به ملت فهیم و لایق ایران تحقق بخشد.

متن کامل پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛
بسم‌الله الرحمن الرحیم
ملت زمان‌شناس و آگاه ایران
حضور پرشور و آگاهانه شما مردم شریف و انقلابی ایران در راهپیمایی جشن خاطره‌انگیز و الهام‌بخش چهل و چهارمین طلیعه آفتاب انقلاب اسلامی، جلوه دیگری از وفاداری، اتحاد و پیمان دوباره با آرمان‌های والای امام راحل و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.
مشارکت همدلانه و هوشمندانه شما در بازآفرینی روز پیروزی انقلاب همراه با گرامی‌داشت یاد شهیدان و پویندگان راه آزادی و آزادگی، نشان داد انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ که نتیجه سال‌ها جان‌فشانی و فداکاری انسان‌های حقیقت‌جو و عدالت‌خواه است، همچنان سرزنده و پویا به راه خود ادامه می‌دهد.
از ابتدای پیروزی انقلاب، مردم ایران شاهد توطئه‌های نظام سلطه از جمله تحمیل جنگ هشت ساله و همزمان با آن راه‌انداختن جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه بودند و اکنون نیز دشمنان با جنگ ترکیبی به مقابله با ملت ایران و آرمان‌هایش آمده‌اند، اما ملت بزرگ ایران همه این موانع را با سربلندی پشت سرگذاشته است.
علی‌رغم خیال خام توطئه‌گران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جلوه‌های تازه‌ای از شور انقلابی و حماسه حضور به تصویر درآمد تا دنیا ببیند و بداند که امروز آحاد مردم به‌ویژه نسل جدید انقلاب، مومن‌تر، توانمندتر، مقاوم‌تر و منسجم‌تر از همیشه در میدان ایستاده و بر ادامه مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی پافشاری می‌کند.
بی‌شک افتخار دولت برآمده از اراده ملت ایران، این است که در گام دوم انقلاب بیش از گذشته در مسیر حفظ دستاوردها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت کند و در چارچوب سیاست‌ها و فرامین رهبر معظم انقلاب، آرمان ایران قوی و سربلند را بر اساس عدالت‌گستری و خدمت‌گزاری هرچه بیشتر به ملت فهیم و لایق ایران تحقق بخشد.
اینجانب همچون قطره‌ای از رود خروشان و جاری ملت زمان‌شناس و انقلابی ایران، با تبریک این جشن بزرگ ملی، از شما مردم همیشه در صحنه، و همه تشکل‌ها و گروه‌ها که با حضور حماسی و پرشور در این راهپیمایی عظیم افتخار آفریدید و باعث یأس دشمنان شدید و نشان دادید انقلاب متعلق به همه آحاد این سرزمین است، قدردانی می‌کنم و سعادت و سلامت همگان را از خداوند متعال مسألت دارم.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه