English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

کشف بیش از ۳ تن مواد افیونی توسط پلیس اصفهان/ انهدام ۱۰ باند قاچاق مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام 10 باند قاچاق مواد مخدر و کشف 3 تُن و 420 کیلو انواع مواد افیونی توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

کشف بیش از 3 تن مواد افیونی توسط پلیس اصفهان/ انهدام 10 باند قاچاق مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار داشت: در راستای مقابله جدی با باندها و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با رصد هوشمندانه تحرکات قاچاقچیان در بازه زمانی آذرماه موفق شدند ۱۰ باند قاچاق محموله‌های مواد افیونی را شناسایی و منهدم کنند.

وی افزود: از این باندها مقدار ۳ تُن و ۴۲۰ کیلو مواد افیونی شامل ۲تُن و ۷۳۷ تریاک، ۴۳۰ کیلو حشیش، ۷۳ کیلو هروئین، ۷۵ کیلو مرفین، و ۱۰۵ کیلو شیشه کشف شد که این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۴۸ درصدی مواجه بود.

میرحیدری از دستگیری ۴۳ قاچاقچی، کشف ۳ قبضه اسلحه جنگی و توقیف ۶۶ دستگاه خودروی سبک و سنگین، ۲ دستگاه موتورسیکلت در این مدت خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۱۸۳ طرح پاکسازی نیز در نقاط آلوده استان اجرا شد که دستگیری ۵۵۲ نفر خرده‌فروش مواد افیونی و جمع‌آوری ۵۲۰ معتاد متجاهر از جمله دستاوردهای این طرح ها بودند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از فعال شدن گشت‌های آشکار مبارزه با مواد مخدر در نقاط مختلف شهرها و حاشیه شهرها خبر داد و عنوان کرد: از شهروندان درخواست دارم که همکاری لازم را با این گشت‌ها داشته باشند و اطلاعات لازم از فعالیت قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر را در اختیار این گشت‌ها قرار دهند.

وی ادامه داد: با توجه به فعال شدن مدیریت آموزش و حوزه اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر با توجه به خلاء‌هایی که احساس شده، فعال‌تر از گذشته در مناطق مختلف در سطح محلات کارشناسان این پلیس حضور پیدا کرده و در جهت آگاهی‌بخشی خانواده‌ها اقدام خواهند کرد تا آن‌ها بتوانند خودشان فرزندانشان از منجلاب اعتیاد نجات دهند.

میرحیدری به بازگشایی مجدد نمایشگاه تخصصی و دائمی آشنایی با آسیب‌های مواد مخدر پلیس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا این نمایشگاه تعطیل شده بود که با بهبود شرایط مجدداً بازگشایی شده و مدیران مدارس، دانشگاه‌ها، اصناف، کارخانجات، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند به منظور بازدید گروهی از این نمایشگاه با شماره ۲۱۸۲۵۴۴۹ پلیس مبارزه با مواد مخدر هماهنگ کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با افراد سودجو و فرصت‌طلبی که این مسیر را برای درآمدزایی خود انتخاب کرده و در زمین دشمن بازی می‌کنند، هشدار می‌دهیم که هرچه زودتر این کار خود باز گردند چرا که دیر یا زود پلیس به سراغ آن‌ها می‌آید و آن روز دیگر پیشیمانی برای آن‌ها سودی نخواهد داشت و قطعاً با برخوردهای سخت دستگاه قضایی روبرو خواهند شد و تاوان ظلمی که در حق جوانان این مرز و بوم روا داشتند را می‌بینند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه