English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری ۳ باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان/ بیش از۲ تُن انواع مواد افیونی کشف شد

فرمانده انتظامی استان از انهدام ۳ باند قاچاق عمده مواد مخدر حین ورود به محورهای مواصلاتی استان و کشف ۲ تُن و ۱۰۰ کیلو انواع مواد افیونی با هوشیاری و اشرافیت ماموران این فرماندهی خبر داد.

دستگیری 3 باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان/ بیش از2 تُن انواع مواد افیونی کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با هوشیاری و اشرافیت بالای خود و همچنین استفاده از ابزارهای تخصصی و پلیسی خود از انتقال محموله سنگین مواد مخدر به استان اصفهان توسط 3 باند قاچاق مواد افیونی مطلع و بلافاصله اقدامات لازم در راستای شناسایی آنها را انجام دادند.

وی افزود: در این راستا 3 باند قاچاق عمده مواد مخدر که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان آمده بودند توسط ماموران  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان شناسایی و در عملیات‌‌های جداگانه نسبت به انهدام این باندها و دستگیری اعضای آنها اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعضای باندهای مذکور را 23 نفر اعلام کرد و گفت: از این افراد 3 قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ‌های مربوطه و 6 دستگاه خودروی سبک و سنگین کشف شد.

وی تصریح کرد: در مجموع طرح‌های انجام شده 2 تُن و 100 کیلو انواع مواد مخدر شامل یک تُن و 521 کیلو تریاک، 571 کیلو حشیش، 5 کیلو هروئین و 3 کیلو شیشه کشف شده است.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: علاوه بر برخورد با باندها و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر، برخورد با خرده‌فروشان این مواد در درون محلات نیز با دقت و ظرافت خاصی دنبال می‌شود که در این خصوص از ابتدای آبان‌ماه سال جاری تا‌کنون 81 مرحله طرح در نقاط آلوده شهر اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان اجرا شده که در این طرح‌ها 340 خرده فروش مواد افیونی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با هشدار به سوداگران مرگ و قاچاقچیانی که از راه قاچاق مواد مخدر ارتزاق می‌کنند، گفت: کسی که از این طریق برای خود درآمدی کسب می‌کند باید بداند با قاچاق موادی که باعث نابودی جوانان و آینده‌سازان کشور می‌شود، هرگز نمی‌تواند برای خود موفقیت و آرامشی در زندگی کسب کند و به این افراد توصیه می‌کنم هرچه زودتر از مسیری که انتخاب کردند بازگردند و با تغییر رویه و اصلاح رفتارشان آینده روشنی را برای خود و فرزندانشان رقم بزنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از آمادگی این فرماندهی برای درمان و بازپروری جوانانی که در دام اعتیاد گرفتار شدند خبر داد و بیان کرد: از این افراد می‌خواهم که پیش از اینکه توسط ماموران دستگیر شوند خودشان را به پلیس مبارزه با مواد مخدر و همچنین تمامی مراکز پلیس درسطح استان معرفی کنند و ما هم با کمک دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی آنها را به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل می‌دهیم و تمام تلاش خود را در بحث درمان و بازپروری آنها انجام خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه