English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی منازل در اصفهان/ اعتراف متهمین به ۴۳ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای 2 باند 4 و 5 نفره که اقدام به سرقت به ارزش 300 میلیارد ریال کرده بودند در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی منازل در اصفهان/ اعتراف متهمین به ۴۳ فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان ساکن در حوزه شرق شهرستان اصفهان مبنی بر سرقت اموال از منازل آن‌ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی و پلیسی و همچنین تحقیقات علمی صورت گرفته سرانجام رد پای ۲ باند ۴ و ۵ نفره‌ای که در زمینه سرقت از منازل مردم فعال بودند را به دست آوردند.

میرحیدری با اشاره به سابقه دار بودن متهمان گفت: با تلاش شبانه‌روزی و رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفیگاه این افراد شناسایی و تمامی آن‌ها در ۲ عملیات ضربتی جداگانه دستگیر و به پایگاه شرق پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی اموال مسروقه شامل طلاجات، نقره‌جات، ظروف مسی، گوشی تلفن همراه، وجوه نقد، ساعت که ارزش آن‌ها برابر ارزیابی کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال است، کشف شدند.

وی با بیان اینکه سارقان تاکنون در تحقیقات صورت گرفته به ۴۳ فقره سرقت از منازل مردم اعتراف کردند، ادامه داد: در این رابطه ۱۵ مال باخته شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان کماکان ادامه دارد.

میرحیدری از ادامه تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر توسط این سارقان و شناسایی مالخرانی که با آن‌ها همکاری می‌کردند خبر داد و تصریح کرد: پلیس با قدرت تمام وظایف خود در قبال تأمین نظم و امنیت در جامعه را دنبال می‌کند و اجازه نخواهد داد عده‌ای فرصت‌طلب و زیاده‌خواه امنیت مردم را خدشه دار کرده و اموال آن‌ها را به غارت ببرند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان  با بیان اینکه پرونده تمامی سرقت‌ها تا زمان شناسایی مالخران و کشف اموال مسروقه و بازگرداندن آن‌ها به مال باختگان مفتوح می‌ماند، خاطرنشان کرد: به مجرمان، افراد شرور و سارقان به ویژه سارقان سابقه‌دار هشدار می‌دهم که هرچه زودتر در اعمال و رفتار خود تجدید نظر کرده و زندگی جدیدی را برای خود رقم بزنند چرا که در غیر این صورت با کوچکترین حرکت مجرمانه‌ای که از آن‌ها سر بزند سایه سنگین پلیس را بر سر خود خواهند دید و خیلی زودتر از آنکه تصور کنند به دست قانون سپرده می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه