English

رییس شورای اسلامی شهر سنندج:

توسعه‌های فرهنگی اولویت مسئولان باشد

رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: برنامه‌های هفته سنه 1402 کارنامه ارزشمند برای مدیریت شهری سنندج بود.

توسعه‌های فرهنگی اولویت مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ فرهاد میمنت‌آبادی در اختتامیه هفته سنه که امروز با حضور پرشور مردم و مسئولان در عمارت آصف «خانه کرد» سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهر سنندج ماوای فرهنگ و هنر کرد و کورده‌واری است.

به گفته وی، وجود ظرفیت بالای هنری و فرهنگی که با تاریخ و گذشتگان این مردم گره خورده موجب انتخاب این شهر به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان و پایتخت کتاب و پایتخت نوروز جهان شد. 

وی با بیان اینکه توجه به این ظرفیت‌ها و تلاش در راستای احیای فرهنگ ارزشی گذشتگان مردمان این دیار از اولویت های مورد توجه در شهرداری و شورای شهر سنندج است، گفت: روز و هفته سنه فرصت مغتنمی برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت ها و استعدادهای هنری این دیار بود.

وی افزود: در همین راستا شورا و شهرداری سنندج با هدف پاسداشت روز و هفته سنه که در واقع یادآور روزی است که فنداسیون و زیربنای شهر سنندج گذاشته شده برنامه‌ریزی گسترده‌ای را در سالجاری انجام دادند و با تدوین برنامه‌های مختلف زمینه ساز ایجاد شور و نشاط اجتماعی شدند. وی خاطرنشان کرد: گنجینه عظیم فرهنگ کرد و کورده‌واری همیشه سرآمد است و شناسایی بخشی از استعدادهایی این استان در ماندگاری هرچه بیشتر این تاریخ ارزشی تاثیر بسزایی دارد. 

وی از مشارکت و حضور پررنگ مردم شهر سنندج در ویژه برنامه‌های هفته سنه تقدیر کرد و گفت: امیدواریم مدیریت شهری در سنندج با استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی منسجم‌تر و فرهیخته‌تری را برای هفته سنه سال آینده تدوین و اجرا کند. 

وی تصریح کرد: تبلورروحیه فرهنگی و نگاه بلند اعضای شورای شهر و مدیریت مناسب شهری را در این دست برنامه‌ها به صورت محسوس می‌توانیم شاهد باشیم. 

وی با عنوان اینکه بیش از 10 هزار نفر در برنامه‌های هفته سنه مشارکت کردند، گفت: برنامه‌های هفته سنه 1402 کارنامه ارزشمند برای مدیریت شهری سنندج بود و امیدواریم این دست برنامه‌ها در طول سال نیز ادامه داشته باشد.

وی اظهار کرد: فضایی که امروز در برگزاری برنامه‌های هفته سنه داشتیم حاصل تلاش جهادی مدیریت شهری و همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف فرهنگی بود.

وی افزود: امیدواریم این توانمندی و ظرفیت چراغ راه برای برگزاری هرچه کیفی‌تر و کمی‌تر برنامه‌های سال آینده باشد.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ و ورزش به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی به ویژه در مرکز استان شد و گفت: امکانات فرهنگی و تجهیزاتی که امروز در اختیار جامعه هنری و ورزشی است در شان فعالین این عرصه نیست و انتظار داریم اقدامات اساسی در این حوزه صورت بگیرد.

میمنت‌آبادی اضافه کرد: به عنوان خادم مردم در شورای شهر هرچه در توان داشته باشیم را برای خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف رفاهی و فرهنگی بکار خواهیم گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه