English

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر سنندج:

تعامل هیئت های ورزشی با مجموعه مدیریت شهری گامی مؤثر برای توسعه ورزش‌های همگانی است.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر سنندج گفت:هیئت های ورزشی می توانند در کنار مجموعه مدیریت شهری جهت توسعه ورزش همگانی در جامعه گام های مؤثری بردارند.

تعامل هیئت های ورزشی با مجموعه مدیریت شهری گامی مؤثر برای توسعه ورزش‌های همگانی است.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، سالار علی ویسی در نشست هم اندیشی و هم افزایی با رئیس هئیت های ورزشی استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج در راستای برنامه ریزی مبنی بر اجرای برنامه های ورزشی در هفته سنه اظهار داشت:

هیئت های ورزشی می توانند در کنار مجموعه مدیریت شهری جهت توسعه ورزشهای همگانی در جامعه گام های مؤثری بردارند و مشارکت حداکثری مردم بسوی ورزش عمومی را فراهم آورند.

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی شهر سنندج به تقویت ورزش های همگانی که منشأ ارتقاء نشاط اجتماعی و ترویج ورزش حرفه‌ی اشاره و خاطرنشان ساخت:

حمایت و تقویت از ورزشهای محلات علاوه بر تامین سلامتی و ارتقاء نشاط اجتماعی زمینه ساز شناسایی و شکوفایی استعدادها و کمک به ترویج ورزش حرفه ی و کسب افتخار در سطوح ملی و بین المللی را فراهم می سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تأثیر مدیریت شهری بر توسعه ورزش همگانی اشاره و یادآور شد:مجموعه مدیریت شهری 

در مسائل فرهنگی - اجتماعی،پیشگیری از آسیبهای اجتماعی،فضای ورزشی و گسترش فرهنگ ورزشی که میتواند ایجاد فراغت سالم و ترویج سبک زندگی سالم را همراه داشته باشد مسؤولیت خطیری دارد که بر همین اساس شهرداری در جهت گیری وظیفه خود که ترویج ورزش همگانی است می تواند گام بردارد نه در راستای اسپانسر بودن تیم های ورزشی.

علی ویسی اذعان داشت:کسی منکر کاستی های موجود در زمینه ورزش نیست اما با تداوم یافتن جلسات مذکور و تدابیر اندیشیده شده از جانب شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریت شهری به یاری خدا در سال پیشرو شاهد تحولات بزرگی در زمینه ورزش های همگانی بصورت عدالت محوری در سطح شهر خواهیم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه