English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

حفظ وحدت مذهبی و‌سیاسی وظیفه تمام مسئولان است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: وظیفه همه مسئولان خدمت‌رسانی و حفظ وحدت مذهبی، سیاسی و اجتماعی جامعه است و این مهم باید همواره مورد توجه باشد

حفظ وحدت مذهبی و‌سیاسی وظیفه تمام مسئولان است

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در  شهردار و اعضای شورای شهر سنندج اظهار کرد: هر حرف یا اقدامی که اختلاف و نگرانی در جامعه ایجاد کند، مورد تایید و قبول ما نیست.

وی افزود: مسئولان و مردم باید حس مسئولیت‌پذیری داشته باشند و هر فرد در هر جایگاهی، مسئول اتفاق‌ها و حوادث پیش آمده باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: هرچند کانون اصلی حوادث پاییز گذشته کردستان بود اما با کمترین اشتباه از آن عبور کردیم که این نشان از تلاش و همراهی بالای مردم انقلابی و مسئولین استان دارد.

حجت‌الاسلام پورذهبی در بخش دیگری، با بیان اینکه شهر سنندج نسبت به گذشته در بیشتر زمینه‌ها بسیار تفاوت و تغییر پیدا کرده است، گفت: شهرداری توجه بیشتری به مناطق و حاشیه شهر داشته باشد و خدمت‌رسانی در بخش‌ها و مناطق شهری به خصوص ناحیه منفصل با سرعت بیشتری استمرار پیدا کند.

وی با قدردانی از عملکرد شهرداری سنندج در راستای خدمت‌رسانی به مردم به خصوص در زمستان کار، اضافه کرد: خدمات شهری مورد رضایت و خشنودی جامعه بود، ضمن اینکه خدمت‌رسانی و خدمات به جامعه همچون یک عبادت و نهضت ملی است.

در این دیدار، شهردار و اعضای شورای شهر سنندج با بیان دیدگاه‌ها و مشکلات موجود، از توجه نماینده ولی فقیه در کردستان به مجموعه مدیریت شهری تقدیر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه