English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد:

۱۶۵ تن قارچ دکمه ای در محمودآباد تولید شد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از تولید 165 تن قارچ خوراکی دکمه ای در این شهرستان خبر داد.

165 تن قارچ دکمه ای در محمودآباد تولید شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی‌زاده با بیان اینکه سال گذشته 165 تن قارچ دکمه ای در شهرستان محمودآباد تولید شد، اظهار داشت: سطح پرورش قارچ خوراکی این شهرستان 6 هزار و 700 مترمربع با 15 بهره بردار است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 12 کارگاه آموزشی و دوره مهارتی به صورت حضوری و مجازی با حضور 405 بهره‌بردار در این شهرستان برگزار شد، ادامه داد: 189 پیام ترویجی در فضای مجازی توسط مراکز سه گانه این شهرستان ارسال شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه قارچ یکی از سالم ترین مواد غذایی است که می‌تواند در ترکیب رژیم غذایی مبتلایان به دیابت قرار گیرد، افزود: قارچ چربی و کلسترول ندارد، مقدار کمی هیدرات کربن را در خودش جای داده و از لحاظ داشتن پروتئین در سطح خوبی قرار دارد، ویتامین، مواد معدنی، آب و فیبر هم از سایر ترکیبات موجود در قارچ هستند که به سلامت هرچه بیشتر بیماران مبتلا به دیابت کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه همه قارچ ها خوراکی نیستند و برخی از قارچ های غیرخوراکی و سمی می توانند کشنده باشند، گفت: مصرف کنندگان، قارچ مصرفی موردنیاز خود را از مراکز معتبر و به صورت بسته بندی های بهداشتی تهیه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی