English

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان وعده داد؛

تکمیل چند پروژه بزرگ آبرسانی در تابستان امسال

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در تابستان امسال با تکمیل چند پروژه بزرگ آبرسانی در شرق و غرب هرمزگان، شاهد وضعیت پایداری در استان هرمزگان باشیم.

تکمیل چند پروژه بزرگ آبرسانی در تابستان امسال

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در نشست مشترک وزیر نیرو، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون آب و آبفای وزارت نیرو، استاندار هرمزگان و مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان آخرین وضعیت آبرسانی به شهرها و روستاهای هرمزگان بررسی قرارگرفت.

 

آبرسانی به شهر و روستاها باید با جدیت دنبال شود

علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در این نشست با تاکید بر تکمیل پروژه ها در موعد پیش بینی شده عنوان کرد: تمامی پروژه های آبرسانی باید در موعد پیش بینی شده تکمیل و مورد بهره برداری و آبرسانی به شهر و روستاها باید با جدیت دنبال شود.

وی اظهارداشت: برخی از پروژه های آبرسانی هرمزگان به عنوان پروژه ویژه در وزارت نیرو پیش بینی شده که با تکمیل آن جمعیت قابل توجهی به آب پایدار دست خواهند یافت.

اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این نشست با تشریح وضعیت آبرسانی در استان هرمزگان و سیاست های این شرکت افزود: با توجه به حساسیت های دولت در تامین نیاز آبی مردم هرمزگان، در تعاملی نزدیک پروژه های این استان در حال انجام است که امیدواریم با تکمیل آن وعده های دولت محقق و پروژه ها در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

 

تنها منبع پایدار آبشیرین کن‌ها هستند

در ادامه این جلسه مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز با تشریح وضعیت استان هرمزگان افزود: به دلیل اقلیم هرمزگان، این استان فقر منابع سطحی و زیرسطحی دارد که تنها منبع پایدار این استان، استفاده از ظرفیت آبشیرین کن‌ها است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با سیاست های اتخاذ شده، کارهای بزرگی در استان انجام یا در دستور کار است که تداوم آن موجب پایداری وضعیت آب استان به ویژه در مناطق دارای بحران آب خواهد شد.

 

تکمیل چند پروژه بزرگ آبرسانی در شرق و غرب هرمزگان

در این جلسه همچنین عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز با قدردانی از تشکیل این جلسه و بررسی وضعیت آب استان و پیش بینی اعتباری برای بهبود وضعیت آبرسانی هرمزگان گفت: با هدف تامین نیاز آبی مشترکین هرمزگان فعالیت های متعددی در قالب پیمان های مختلف از جمله اعتبارات شهرهای دارای تنش، مجتمع های آبرسانی روستایی و طرح جهاد آبرسانی درحال انجام است.

 وی در پایان عنوان کرد: در تابستان امسال با تکمیل چند پروژه بزرگ آبرسانی در شرق و غرب هرمزگان، شاهد وضعیت پایداری در استان هرمزگان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی