English

همزمان با قرارگرفتن در آستانه پیک تابستان ۱۴۰۲؛

اقدام ویژه ای در صنعت برق در راه است/ وزیر نیرو مژده یک خبر خوب در هفته پیش رو را به مردم داد

وزیر نیرو با اشاره به طراحی 140 اقدام اساسی برای تامین برق فصل گرم گفت: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می زد و یک خبر خوب است که در هفته پیش رو و روز دوشنبه 11 اردیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می رسانیم.

اقدام ویژه ای در صنعت برق در راه است/ وزیر نیرو مژده یک خبر خوب در هفته پیش رو را به مردم داد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،علی اکبر محرابیان گفت: سال گذشته ما توانستیم، فصل گرم را بدون خاموشی بخش خانگی به اتمام برسانیم و همچنین نیاز صنعت و بخش کشاورزی به انرژی لازم برای تولید را تامین کنیم که رکوردهای افزایش تولید صنایعی نظیر فولاد و سیمان و همچنین تولید محصولات کشاورزی این مسئله را تایید می کند.

وزیر نیرو در بیان برنامه ریزی وزارت نیرو برای تابستان سال 1402 گفت: بلافاصله بعد از عبور از فصل گرم سال 1401، برنامه ریزی برای بهبود شرایط در فصل گرم سال 1402 رقم خورد و این بار در 140 اقدام اساسی در دستورکار قرار گرفت، تا به نقطه مطلوب تری به لحاظ تامین انرژی برسیم.

وعده خبر خوش وزیر نیرو

وزیر نیرو ادامه داد: یک اقدام از 140 اقدام اساسی صنعت برق برای مردم شریف اتفاقات بسیار ویژه و مثبتی را رقم می زد و یک خبر خوب است که امید است در هفته پیش رو و روز دوشنبه 11 ازدیبهشت آن را به سمع و نظر مردم می رسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه