English

مشارکت فعال دانش آموزان ایلامی در کمک به نیازمندان هم نوع بیشتر شده است

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: خوشبختانه با اقدامات مناسبی که با مشارکت کمیته امداد و آموزش و پرورش صورت گرفته مشارکت قشر دانش آموز استان در کمک به هم نوعان و قشر نیازمند جامعه بیشتر شده است.

مشارکت فعال دانش آموزان ایلامی در کمک به نیازمندان هم نوع بیشتر شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا طاهری بیان کرد: هر ساله در مناسبت های مشارکتی همانند جشن عاطفه ها و جشن نیکوکاری حضور قشر دانش آموز قابل توجه بوده و این نشان دهنده ترویج مناسب فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر نوجوان و آینده ساز استان و کشورمان است.

وی افزود: به عنوان نمونه در جشن نیکوکاری اخیر بیش از 340 مدرسه  در سطح استان در آیین جشن نیکوکاری حضور مناسب و پرشوری داشتند و ما شاهد کمکهای خوب این مدارس به دانش آموزان نیازمند و هم نوع شان بودیم.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد:  در این آیین 32 هزار دانش آموز  هم استانی  شرکت کننده در جشن نیکوکاری بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون ریال به نیازمندان هم نوع خود در استان کمک کردند.

طاهری ادامه داد: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری جشن های عاطفه ها و نیکوکاری در مدارس که با مشارکت و همکاری خوب آموزش و پرورش صورت می گیرد، علاوه بر کمک به هم نوعان نیازمند، ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در بین قشر نوجوان و دانش آموز کشورمان است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه