English

عباسعلی زارعان خبر داد:

اهدای ۷۰۰۰ بسته نوشت افزار توسط یک خیر به دانش آموزان کمیته امداد در اصفهان

قائم مقام کمیته امداد اصفهان از اهدای ۷۰۰۰ بسته نوشت افزار توسط یک خیرنیک اندیش به دانش آموزان کمیته امداد در اصفهان خبر داد.

اهدای ۷۰۰۰ بسته نوشت افزار توسط یک خیر به دانش آموزان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عباسعلی زارعان گفت:۷۰۰۰ بسته نوشت افزار با ارزشی بیشتر از پنج میلیارد و ۵۶۲ میلیون ریال توسط یکی از خیران نیک اندیش به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان اهدا شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز در جامعه تحت حمایت این نهاد مشغول به کسب علم و دانش هستند، افزود:7000 بسته تحصیلی با اولویت دانش آموزان ساکن در شهرستان ها و مناطق محروم استان توزیع می شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با تاکید بر اهمیت بالای تحصیل با کیفیت برای ساخت آینده روشن دانش آموزان، یادآور شد: این مسئله برای جامعه تحت حمایت این نهاد که از اقشار نیازمند و آسیب پذیر هستند از اهمیت بالاتری برخوردار است و بر همین اساس تلاش امدادگران اصفهانی بر فراهم کردن بستر تحصیل مناسب این عزیزان متمرکز شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این میزان نوشت افزار و سایر کمک های خیران و نیکوکاران، از ابتدای سال تحصیلی تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد ریال هم از محل منابع کمیته امداد و بودجه دولتی به این فرزندان پرداخت شده است.

زارعان در پایان تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خدمات مراکز و موسسات آموزشی و کمک آموزشی نیز یکی از دیگر برنامه های کمیته امداد اصفهان در این زمینه است که خوشبختانه با استقبال خوب صاحبان این مراکز، خدمات قابل توجهی به ویژه در زمینه کنکور به دانش آموزان تحت حمایت ارائه می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه