English

استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی ملی و جهانی را دارد

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت و ضرورت نشاط افزایی و تقویت حس هویت اجتماعی در استان، میزبانی از مسابقات ملی و جهانی را یکی از راه‌های ارتقای نشاط اجتماعی در کرمانشاه دانست.

کرمانشاه آمادگی میزبانی مسابقات ورزشی ملی و جهانی را دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در دیدار رئیس فدراسیون کونگ فو، با اشاره به برخی کاستی‌ها و آسیب‌های ناشی از جنگ تحمیلی در کرمانشاه افزود: نیازهای کشوری و ملی در این استان بالا است و به دلایل متعدد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و احساس این است که توازن رسیدگی در کشور نیاز به بازسازی دارد.

وی ادامه داد: همه استان‌ها برای انقلاب اسلامی زحمت کشیده‌اند اما تلاش‌ها و زحمات مردم مرزنشین نوع خاصی است که نباید مشمول مرور زمان شود و از یاد برود. به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ در کرمانشاه شروع شد و در این خطه هم تمام شده است.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت: حتی پس از جنگ و اکنون نیز آسیب‌هایی از این فضا و موقعیت مرزی استان دیده می‌شود که هرچه مرتفع شود برای کل کشور بهبودی به همراه دارد. اگر کشور بخواهد که پرچمی برافراشته داشته باشد باید همه اقوام و مناطق حس خوشایندی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تلاش مدیریت ارشد استان نیز این است که در کرمانشاه حس پیشرفت بیش از گذشته درک شود، تصریح کرد: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که در خیلی از معیارهای اجتماعی و فرهنگی استان دچار آسیب شده است. بیکاری از جمله مشکلات مهم استان است که آسیب مستقیم آن به جوان‌ها است.

صحرایی با اشاره به وجود نیروی جوان و با استعداد در استان افزود: در مسیر رفع آسیب‌های اجتماعی و بیکاری، معتدقدیم که کارها و اقدام های بهتری باید انجام شود.

او گفت: بخشی از شادابی و نشاط اجتماعی که همه هم بر آن اتفاق نظر داریم را باید در حوزه ورزش جستجو کرد البته صرف بخش حرفه‌ای ورزش مدنظر ما نیست.

وی با تاکید بر اینکه ورزش برای ایجاد حال خوب در وجود مردم است و کرمانشاه بیش از پیش نیازمند این حال خوب است، افزود: از ابتدای کار قرار بود که هر اتفاق خوبی که به مردم در کرمانشاه حس و انگیزه و انرژی دهد و حرکات مثبت اجتماعی را تقویت کند از آن استقبال و برای آن تلاش کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: ورزش‌ قهرمانی از جمله اتفاقات نشاط افزا است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب دامنه‌ای ایجاد می‌کند که تلاش مردم برای سلامتی را ارتقا می‌دهد.

وی ضمن تاکید بر آمادگی استان برای برگزاری و میزبانی از مسابقات ورزشی ملی و جهانی، اظهار داشت: در فضای کرمانشاه مردم استقبال بسیار خوبی از ورزش قهرمانی دارند و برگزاری و میزبانی مسابقات نیز در ترویج ورزش بسیار اثرگذار خواهد بود.

صحرایی با اشاره به فراز و فرودهای ورزش کرمانشاه در دهه‌های گذشته هم یادآور شد: برای ارتقای این فضا نیاز به قله‌ سازی داریم و برگزاری مسابقات قهرمانی جهان و میزبانی از مسابقات ملی از این جهت نیز برای استان حایز اهمیت است که کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ورزش شوند و این آورده مثبتی برای استان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه