English

استاندار کرمانشاه:

وظیفه قطعی ما خدمتگزاری به مردم است/مدیران زمینه حضور فعال مردم را فراهم سازند

استاندار کرمانشاه عصر امروز ۱۶ فروردین در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کرمانشاه، با بیان اینکه فرصت خدمت به مردم نعمت است، گفت: باید از این فرصت که در اختیار ما مدیران قرار گرفته به بهترین شکل جهت خدمت به مردم استفاده کنیم.

وظیفه قطعی ما خدمتگزاری به مردم است/مدیران زمینه حضور فعال مردم را فراهم سازند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، محمد طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای اداره خوب کرمانشاه حضور فعال مردم ضروری و راهگشا است، عنوان کرد: باید زمینه مناسب برای حضور مردم در امور مختلف را فراهم کنیم.

مدیریت ارشد استان در ادامه از مدیران استان خواست در انجام وظایفشان به سه موضوع توجه داشته باشند و افزود: اولین موضوع توجه به شرع در انجام امور است و باید تراز کارمان را بر مبنای شرع قرار دهیم. مادر یک جامعه اسلامی زندگی می کنیم و باید تراز شرعیات را محترم و قطعی بدانیم و اگر این روال را طی کنیم خدا راه را برای ما باز می‌کند.

وی افزود: دومین موضوع رعایت قانون است. هیچکس اجازه انجام کار غیرقانونی ندارد و همه باید قانونمند حرکت کنیم، البته این موضوع نباید بهانه‌ای برای عدم انجام کار مردم شود، بلکه باید از راهکارهای قانونی که می‌تواند موجب گشایش در کار عموم مردم شود، نهایت استفاده را ببریم.

صحرایی تصریح کرد: سومین موضوع نیز توجه جدی به فرامین مقام معظم رهبری است که راه را برای پیشبرد امور برای ما مدیران مشخص کرده است. 

استاندار کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه شهر کرمانشاه مشکلات زیادی دارد که یک روزه ایجاد نشده و یک روزه هم قابل حل نیست، عنوان کرد: برای حل این مشکلات هم مسئولین و هم مردم باید پای کار باشند و هر دو با هم تلاش کنیم، زیرا هر جا مردم وارد شده اند موفق بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه برای اداره خوب کرمانشاه حضور مردم راهگشا و ضروری است، افزود: باید زمینه مناسب برای حضور مردم در امور مختلف را فراهم کنیم. گام اول حضور مردم نیز تکریم ارباب رجوع است که یک ضرورت بوده و باید در تمام دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در شهر کرمانشاه به یک نظم مردم پایه نیاز داریم، گفت: خیابانها، پیاده روها، ساخت و سازها و... در کرمانشاه نظم ندارد و هیمن مشکلاتی را ایجاد می کند، لذا باید به سمت ایجاد یک نظم مردم پایه برویم.

صحرایی بابیان اینکه وظیفه قطعی ما خدمتگزاری به مردم است، گفت: از همه مدیران استان انتظار دارم تلاش مجدانه و عالمانه‌ای برای خدمت به مردم داشته باشند و همه باید در خدمت به مردم متفق القول باشیم.

گفتنی است که در این مراسم محمدرضا آمویی بعنوان سرپرست فرمانداری کرمانشاه معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه