English

استاندار کرمانشاه:

تحقق شعار سال هدف اصلی برنامه های نظام است

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: افزایش تولید و مهار تورم دستور کار اصلی مدیران کرمانشاه در سال جدید است.

تحقق شعار سال هدف اصلی برنامه های نظام است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه شعار سال را در واقع هدف برنامه‌های سالی نظام دانست و گفت: افزایش تولید و مهارت تورم با توجه به شرایط اقتصادی کرمانشاه از هرجا دیگر از کشور ضروری‌تر است به همین خاطر مدیران و مسئولان استان با اهتمام و جدیت بیشتری تحقق آن را باید دنبال کنند.

محمدطیب صحرایی با اشاره به شعار سال "تولید و مهار تورم " افزود: اگر در کشور امسال نیازمند تقویت تولید هستیم در کرمانشاه باید بسیار ضروری و جدی تر توسط مسئولان استان دنبال شود.

وی همچنین در بحث تورم؛ وضعیت استان کرمانشاه را مزمن تر از فضای عمومی کشور عنوان کرد و خواستار ساماندهی، طراحی و برنامه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای مهار تورم شد و گفت: تحقق شعار سال در کرمانشاه باید با نمود بیشتری دنبال شود.

صحرایی در ادامه تاکید کرد در کنار تمام برنامه های دستگاه های اجرایی استان در سال جاری باید یک پیوست فرهنگی از هویت ملی و دینی و اعتقادی سازگار با فرهنگ محلی و مردمی تعریف شود.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار مدیریت عالمانه امور استان شد و گفت: اگر در حوزه های مختلف برای انجام وظایف خود نگاه عالمانه داشته باشیم بسیاری از مشکلات و نقاط ضعف ما حل خواهد شود مانند تدابیر پلیس راه استان در کاهش ۳۰ درصدی تصادفات جاده ای استان در ایام نوروز امسال.

 

مدیران استان کرمانشاه برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

صحرایی در بخش دیگر از صحبت های خود ارتقا خدمت رسانی به مردم در ابعاد مختلف را از مهم ترین وظایف دستگاه های اجرایی استان در سال جاری عنوان کرد و خواستار تدابیر ویژه دستگاه های خدمت رسان مانند شرکت های آب و فاضلاب، گاز، برق، آب و برق منطقه ای استان در راستای مصرف بهینه انرژی و همچنین جلوگیری از قطعی آب و برق و گاز از همین ابتدای سال شد.

وی در ادامه از مسئولان استان کرمانشاه خواست در راستای جذب اعتبارات ملی دستگاه ها و سرمایه گذاری در استان و همچنین افزایش بهره وری در حوزه های مختلف تلاش کنند.

صحرایی همچنین از مهم ترین برنامه های استان در سال ۱۴۰۲ را اشتغالزایی عنوان کرد و افزود: باتوجه به مشکل بیکاری استان مدیران باید از هر معبری برای اشتغال و انجام کارهای اقتصادی استفاده کنند.

 

ما وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود؛ خواستار اکرام و احترام دستگاه های اجرایی استان به ارباب رجوع شد و گفت: مدیران در راستای رضایت مندی شهروندان باید نهایت احترام به آنها را داشته باشند مانند اینکه نور و صندلی کافی برای نشستن مراجعه کنندگان در سالن ها و راهرو ها وجود داشته باشد و یا کار آنان به موقع و با احترام انجام شود.

صحرایی همچنین ادارات را محیط رسمی نظام و حکومت دینی نظام اسلامی دانست و از تمام کارکنان زن و مرد ادارات خواست حتما شئونات و ارزش های اسلامی بویژه عفاف و حجاب را رعایت کنند.

وی در ادامه از ادارات خواست با نهایت احترام از آقایان و خانم هایی که برادر و خواهرهای ما هستند اما حجاب و عفاف را رعایت نمی کنند، با زبان نرم و خوش خواهش کنند در محیط اداری که محیط رسمی است برای دریافت خدمات حجاب و عفاف خود را رعایت کنند.

 

هیچ ارگانی حق برگشت بودجه را ندارد

استاندار کرمانشاه در بخش پایانی صحبت های خود، با اشاره به جذب نشدن اعتبار برخی از دهیاری های استان از آنها خواست هرچه زودتر این اعتبارات را جذب کنند.

صحرایی در ادامه از همه مدیران و دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه خواست از هم اکنون به فکر جذب اعتبارات استان و ملی باشند و برگشت بودجه و اعتبار از هیچ اداره و ارگانی در پایان سال قابل قبول نیست؛ حالا به هر بهانه ای که باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه