English

استاندار و امام جمعه کرمانشاه از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.

استاندار و امام جمعه کرمانشاه از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی از خروش کم نظیر مردم کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس تقدیر کردند.

متن این پیام به این شرح است:

"خروش کم نظیر ملت زمانشناس و روزه دار ایران بویژه مردم با ذکاوت و بصیر استان کرمانشاه (سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی) در روز جهانی قدس، حقیقتا صحنه های ماندگار و غرورآفرینی را در تاریخ آزادی خواهی و عدالت طلبی رقم زد و فریاد رسای مبارزه با ظلم سازمان یافته استکبار و محکومیت تعدی و اشغالگری های رژیم منفور و جعلی صهیونیستی در حق ملت بزرگ فلسطین به عنوان نماد مقاومت و مظلومیت عصر حاضر بود.

اقشار مختلف مردم آگاه و انقلابی استان کرمانشاه بویژه جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی با حضور پرشور و گسترده در آخرین جمعه ماه پر فیض رمضان همنوا با سایر آزادی خواهان و عدالت طلبان سراسر جهان و میهن اسلامی با آرمان بلند امام راحل(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر آزادی بیت المقدس قبله اول مسلمانان جهان و سرزمین پیامبران بزرگ الهی(ع) تجدید بیعت و اعلام کردند که توطئه ها و نیرنگ استکبار هرگز نخواهد توانست، قدس را از کانون توجه مسلمانان دنیا خارج و زمینه ادامه زیاده خواهی و جنایت های رژیم ضدانسانی صهیونیستی را فراهم کند.

بی تردید این خروش عظیم انسانی که جهانی ترین میراث امام راحل را بالنده تر کرد، در کنار رشادت ها و دلاوری های مبارزان فلسطینی و حمایت بی دریغ جبهه مقاومت، رژیم کودک کش صهیونیستی را در تداوم جنایات ضد بشری خود ناکام خواهد گذاشت و آزادی قدس شریف و پایان آوارگی ملت فلسطین را خیلی زودتر از آنچه تصور می شود، رقم خواهد زد.

اینجانبان بر خود لازم می دانیم با تقدیر و تشکر خاضعانه از حماسه آفرینی و حضور هوشمندانه مردم شریف کرمانشاه، مراتب سپاس خود را از درگاه خداوند متعال و آحاد مردم بزرگوار اعلام کرده و برای آنان پاداش ها و عنایات خداوندی را در ماه میهمانی خداوند طلب می‌کنیم."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه