English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

وقوع ۲ حادثه رانندگی در محور شیراز_اصفهان و ۳۵ مصدوم، طی ۲۴ ساعت گذشته

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از امدادرسانی به ۳۵ مصدوم واژگونی یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس در محور شیراز اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وقوع ۲ حادثه رانندگی در محور شیراز_اصفهان و ۳۵ مصدوم، طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این باره گفت: ساعت ۱۶ و ۱۰ دقیقه دیروز یکشنبه بیست و هفتم فروردین بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور آباده به سمت اصفهان و پنج کیلومتری ایزدخواست، ۱۷ نفر مصدوم شدند.

او افزود: با حضور به موقع نیروهای اورژانس، ۱۶ نفر از مصدومان با پنج دستگاه آمبولانس اورژانس و سه دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان امام خمینی(ره) آباده منتقل شده و متاسفانه یک نفر به دلیل شدت جراحت جان خود را از دست داد.

معاون درمان دانشگاه ادامه داد: در حال حاضر وضعیت این مصدومان مناسب است و پنج نفر از این مصدومان از بیمارستان مرخص شده‌ و یازده نفر نیز در بیمارستان در حال دریافت خدمات درمانی لازم هستند.

شریفی همچنین از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور شیراز مرودشت در ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه بیست و هشتم فروردین در ابتدای شهر زرقان خبر داد و گفت: با اعلام وقوع این حادثه نیز ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس به همراه یک بالگرد اورژانس ۱۱۵ فارس به محل حادثه اعزام شده است.

او اضافه کرد: این حادثه سبب جان باختن یک نفر و مجروح شدن ۱۸ نفر شد که مجروحان پس از دریافت خدمات پزشکی اولیه با ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان ‌های شهید مطهری مرودشت و فوریت های جراحی شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

معان درمان دانشگاه گفت: در حال حاضر چهار مصدوم این حادثه در بیمارستان رجایی و سیزده مصدوم در بیمارستان شهید مطهری مرودشت در حال دریافت خدمات درمانی مورد نیاز هستند.

به گفته  شریفی در پی وقوع این حوادث، بالگرد اورژانس نیز با انجام دو پرواز، پنج نفر از مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه