English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان مطرح کرد:

مشارکت بیش از ۸ هزار نفر در فرآیند انتخاب معلم نمونه در استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: برای موضوع انتخاب معلم نمونه در استان، ۳۰ هزار نفر مشمول این برنامه بودند که ۸ هزار نفر از آنان در این فرآیند شرکت کردند که در قالب مرحله‌های مدرسه، منطقه و استانی ارزیابی می‌شوند.

مشارکت بیش از ۸ هزار نفر در فرآیند انتخاب معلم نمونه در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: در خصوص گرامیداشت مقام معلم، بخشنامه به نواحی و مناطق ارسال و ستادهای استانی نیز تشکیل شده است.

وی افزود: برای موضوع انتخاب معلم نمونه در استان، ۳۰ هزار نفر مشمول این برنامه بودند که ۸ هزار نفر از آنان در این فرآیند شرکت کردند که در قالب مرحله‌های مدرسه، منطقه و استانی ارزیابی می‌شوند.

ابراهیمی تصریح کرد: سهمیه انتخاب معلم نمونه در مناطق بدین صورت است که به ازای هر ۵۰۰ نفر، یک نفر در هر مقطع به عنوان معلم نمونه برگزیده خواهد شد و در استان نیز به ازای هر ۵ هزار همکار فرهنگی در هر دوره تحصیلی، یک نفر به عنوان معلم نمونه استانی برگزیده خواهد شد و در نهایت در مرحله کشوری، سه نفر از هر دوره تحصیلی به عنوان معلمان سرآمد معرفی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۱۰۹ نفر از همکاران شرکت کننده به مرحله منطقه‌ای راه یافتند که از این میان، ۲ هزار و ۴۳۶ نفر از آنان زن و ۶۷۳ نفر مرد بودند و پیش‌بینی ما این است که با توجه به آمار موجود، هفت معلم نمونه استانی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نیاز است تجلیل از معلمان نام‌آور در دستور کار قرار گیرد، گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های سایر دستگاه‌ها در معرفی معلمان ایثارگر و اسوه مورد توجه باشد.

ابراهیمی ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان، ایثارگران، خانواده‌های معزز شهدای معلم و دانش‌آموزان و همچنین شناسایی معلمان فداکار ناحیه و منطقه مورد تقدیر قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که در آینده جلسه ستارگان معلم در استان را شاهد باشیم.

لازم به ذکر است در این جلسه، در خصوص انتخاب مدیران نمونه مدارس استان نیز بحث و تبادل نظر و مقرر شد، کارگروهی برای بررسی شیوه‌نامه این موضوع تشکیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه