English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

اجرای طرح مدرسه محوری در استان اصفهان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان از اجرای طرح مدرسه محوری در استان اصفهان خبر داد.

اجرای طرح مدرسه محوری در استان اصفهان

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، محمد اعتدادی در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز  طرح مدرسه محوری در دستور کار آموزش و پرورش استان اصفهان قرار گرفته و سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را بر اساس این اصل دنبال می‌کنیم.

وی گفت: پرداختن به مدرسه محوری جزء  یکی از تأکیدات سند بنیادین تحول آموزش و پرورش است که این امر در دستور کار آموزش و پرورش استان اصفهان قرار گرفته و اختیاراتی به مدیران واحدهای آموزشی داده خواهد شد که مدیران بدانند که خودشان می‌توانند در مدرسه تصمیم گرفته و تغییر بدهند.

اعتدادی افزود: البته این  طرح زمانبر بوده اما تمام همت خود را بر این کار قرار داده و در جمع مدیران مراکز آموزشی نیز اعلام کرده ایم  که مدیر باید خودش تغییر ایجاد کند و منتظر ایجاد تغییر نباشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان  اظهار داشت: سیاست ها و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان براساس مدرسه محوری است.

وی ادامه داد: اختیاراتی به مدیران آموزشی تفویض شده تا بدانند در مدرسه تصمیم گیر بوده و بگیرند و تنها شاهد تغییر نیستند بلکه خود تغییر دهنده بوده و باید مدیر تحول گرا باشند.

نشست خبری مدیر آموزش و پرورش اصفهان - Copy

اعتدادی تصریح کرد: در بحث مبادی بی سوادی بیش از ٩٩ درصد رشد داشته ایم.

وی با اشاره به رشد 55 درصدی پژوهش های علمی دانش آموزان نیز گفت: از نظر کمی و کیفی به لحاظ پژوهش های علمی دانش آموزان به ویژه جابربن حیان  رشد خوبی داشته ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: کمبود شدید نیروی انسانی یکی از این مشکلات آموزش و پرورش استان اصفهان است به طوری که مهرماه امسال را با کسری بیش از 13 هزار نیروی آموزشی شروع کردیم.

اعتدادی گفت: در آموزش و پرورش استان اصفهان 34 هزار و ۵۴۰ نفر نیرو نیاز است در صورتیکه  تنها ۲۸ هزار نفر نیرو وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از کسری نیروی آموزش و پرورش در استان را در قالب حق‌التدریس و بازنشسته‌های آموزش و پرورش و بخشی را نیز در قالب نیروهای خرید خدمات آموزشی جذب  کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به  فرسودگی مدارس استان اصفهان گفت: یک سوم مدارس در استان اصفهان  فرسوده هستند.

اعتدادی افزود: در کمتر از یک ماه گذشته طبق هشدار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس اصفهان مجبور به تخلیه یکی از این مدارس در اصفهان مدرسه شده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان  در پایان با اشاره به تشکیل ستاد اسکان مهمانان نوروزی در اصفهان گفت: هزار و 260 مدرسه با 12 هزار و 760 کلاس درگیر اسکان فرهنگیان در استان اصفهان خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه