English

استاندار اصفهان:

تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش باعث ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی است

استاندار اصفهان گفت: تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را به همراه دارد.

تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش باعث ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، عباس رضایی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: هرگونه تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را به همراه دارد و وظیفه و تکلیف همه است که در این خصوص توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش خوب عمل نماید بسیاری از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد، افزود: هرگونه تلاش و سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، ایجاد نشاط فرهنگی و آینده سازی را بهمراه دارد و وظیفه و تکلیف همه است که در این خصوص توجه داشته باشیم.

عباس رضایی با بیان نقش و جایگاه مهم آموزش و پرورش، افزود: شخصاً در این جلسات حضور خواهم داشت و باید جلسات شورای آموزش و پرورش اجرایی باشد و با نگاه موضوعی به مسائل، برآیند مفیدی را در جلسات داشته باشیم.

آموزش و پرورش اصفهان

مقام ارشد استان در ادامه به تاسیس آموزشگاه شهید حججی توسط بنیاد برکت در شهرستان نجف آباد اشاره کرد و افزود: از رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خواست شد با توجه به اینکه شهید حججی تنها متعلق به نجف آباد نیست و متعلق به کل استان و کشور است، ۲۶ آموزشگاه در همه ی شهرستان های استان با نام این شهید بزرگوار تاسیس شود که ایشان در این خصوص قول مساعد دادند و تحقق این امر نیاز به پیگیری لازم توسط آموزش و پرورش استان دارد.

استانداراصفهان با اشاره به دیدار اخیر قائم مقام آستان قدس رضوی با ایشان، اظهار داشت: از قائم مقام آستان قدس رضوی قول تاسیس ۱۴ واحد آموزشی در استان گرفته شده است و باید پیگیری های لازم از سوی آموزش و پرورش استان جهت تحقق این درخواست صورت گیرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه