English

فرماندار شهرستان خمینی‌شهر :

حجاب ویترین اسلام است

فرماندار شهرستان خمینی‌شهر :گفت: حجاب ویترین اسلام است و برای حفظ آن جامعه نیازمند غیرت مردانگی است.

حجاب ویترین اسلام است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن سلیمی در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی‌شهر گفت:آمریکا د ر سال  1359 رابطه اش را با کشور ایران قطع کرد و 43سال است از هر ترفندی برای ضربه زدن به اسلام و کشور ایران استفاده کرده است.

وی با بیان این مطلب که حجاب ویترین اسلام به شمار می آید و برای حفظ این دستور و  ارزش اسلامی جامعه نیازمند غیرت مردانگی است، افزود: جامعه برای مساله خانم هایی که بدحجاب هستند نیازمند به غیرت مردانگی است، اگر مردان جامعه اسلامی در برابر پوشش خانواده خود غیرت و مردانگی داشته باشند قطعا مشکل بد حجابی رفع خواهد شد.

این مقام مئسول حضور همگان را در اجرای فریضه امر به معروف ضروری برشمرد و تصریح کرد : مسئولان از خواص جامعه هستند و نباید در انجام فریضه امر به معروف کوتاهی کنند.

سلیمی رفتار مسئولان در درجه اول با خانواده خود را مهم بر شمرد و گفت: اگر مسئولی در این زمینه نقصی داشته باشد واین بحث در محل کارشخص مسئول آشکار شود مجموعه زیردست آن شخص  هیچ حرف شنوی از او نخواهند داشت.

وی در ادامه بیان داشت: موسسات دولتی و خصوصی نباید به هیچ وجه به  افراد بی حجاب خدمات بدهند و عدم ارائه خدمات به افراد بد حجاب لازم و ضروری بوده و جزو قوانین است.

فرماندار خمینی شهر در پایان شرکت در راهپیمائی روز قدس را موجب وحدت ملت‌ها و دفاع از مردم مظلوم فلسطین برشمرد و خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه