English

امام جمعه خمینی شهر:

منکرات متعدد است اما بی حجابی راس تمام منکرات است

امام جمعه خمینی شهر گفت: بی حجابی راس منکرات است چرا که حیا وعفت بانوان از بین می رود و نهاد خانواده آسیب می بیند.

منکرات متعدد است اما بی حجابی راس تمام منکرات است

به گزارش خبرنگار خبرگزار موج اصفهان، آیت الله موسوی در جلسه شورای فرهنگ عمومی که با حضور حجت الاسلام محمد قطبی رییس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد، ضمن گرامی داشت شهدای مسجد گوهرشاد مشهد در سال ۱۳۱۴ گفت: با توجه به این مطلب که شورای فرهنگ عمومی مدیریت فرهنگی شهرستان را عهده دار است نقش آن را در تقویت فرهنگ های ضعیف و از بین بردن فرهنگ های انحرافی در شهرستان موثر خواند.

وی با توجه به هفته عفاف و حجاب یادآور شد: ادارات موظف هستند که امر به معروف و نهی از منکر  این ارزش دینی را ارج نهاده و شهرداری های شهرها ، تبلیغات میدانی بیشتری به این امر اختصاص دهند.

امام جمعه خمینی شهر منکرات را موارد متعددی برشمرد اما حجاب را راس تمام مسائل خواندو افزود : با ازبین رفتن حجاب و فرهنگ دیدن و نمایش فیلم های مبتذل بنیاد خانواده تحت تاثیر قرار می گیرد وآن اصالت و پاکدامنی بانوان و عفت و حیای مادران از بین خواهد رفت.

در ادامه فرماندار شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: در مدیریت شهری و مشکلاتی که پیرامون شهرستان رخ می دهد و بیماری کرونا بسیاری از برنامه ها و مراسمات را با مشکل مواجه کرده است و در ماه آینده عیدبزرگ غدیر و پس ازآن ایام محرم را پیش رو داریم باید تمامی جوانب را بررسی کرد.

بصیری تاکید کرد: امسال در بحث برگزاری مراسم های ماه محرم باید مسئولان همدلی لازم را جهت هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های این ماه به کار بندند.

وی در بخش نذورات و پخش آن همکاری مجدانه شبکه بهداشت شهرستان را جهت هدایت برنامه ها توسط روسای هیات های مذهبی شهرستان خواستار شد و ادامه داد: ائمه جماعات مساجد شهرستان نیز باید جلساتی را مدون کرده و مسائل پیش رو  را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند.

فرماندار شهرستان خمینی شهر هفته عفاف وحجاب و یادو خاطره شهدای مسجد گوهرشاد در سال ۱۳۱۴ را گرامی داشت و  اظهار کرد: مردم شهرستان خمینی شهر با وجود دو هزار و سیصد شهید دارای مردمی مومن و متدین است و متدینین این خطه بی حجابی را بر نمی تابند.

امام جمعه خمینی شهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه