English

درپی درگذشت امام جمعه خمینی شهر؛

یک روز عزای عمومی در خمینی شهر اعلام شد

فرماندار شهرستان خمینی‌شهربه مناسبت درگذشت امام جمعه خمینی شهر امروز را عزای عمومی در خمینی شهر اعلام کرد.

یک روز عزای عمومی در خمینی شهر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم‌زاده گفت: درپی درگذشت امام جمعه خمینی شهر و به مناسبت تجلیل از زحمات ایشان امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد در شهرستان خمینی‌شهر عزای عمومی اعلام گردید  و کلیه مراسمات جشن در سطح شهرستان خمینی شهر لغو شد.

متن پیام فرماندار خمینی‌شهر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال ملکوتی عالم ربانی و جلیل‌القدر، مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت‌الله شیخ عباس رحیمی امام‌جمعه شهر خمینی‌شهر، از اساتید برجسته اخلاق، چهره محبوب و مردمی موجب تاثر و اندوه فراوان گردید و قلب آحاد مردم شهرستان خمینی‌شهر را اندوهگین کرد.

آیت‌الله رحیمی برای مردم پدری دلسوز و خدمتگزاری صادق و پرتلاش و برای مسوولان و مدیران شهرستان مشاوری امین و اسوه‌ای در مدیریت بود که در طول حیات با برکت خویش در چهل سال اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ترویج و نشر معارف غنی اسلامی و قرآن و اشاعه فرهنگ منور اهل‌بیتی، حضوری موثر و تاثیرگذار داشت.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه وتألم روحی شدید رحلت این عالم وارسته و چهره انقلابی و مردمی را به محضر همیشه نورانی حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای، مردم شریف و ولایتمدار شهرستان خمینی‌شهر و بیت مکرم معظم‌له تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای این عالم وارسته علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه