English

با حضور فرماندار خمینی شهر؛

چهارمین سالگرد شهدای غواص گمنام در خمینی شهر برگزار شد

تجلیل از شهدای غواص گمنام با حضور فرماندار انقلابی شهرستان خمینی شهر و مسئوولان شهرستان و ادای احترام به شهدای گرانقدر در بوستان پیروزی خمینی شهر برگزار شد.

چهارمین سالگرد شهدای غواص گمنام در خمینی شهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در چهارمین سالگرد مراسم شهدای غواص گمنام بوستان پیروزی فرماندار خمینی شهر گفت: امنیت کنونی را مدیون خون شهداییم واگر موفقیت هایی در طی این سالها به دست آمده مدیون خون شهدا و جامعه ایثارگران هستیم.

محمود مسلم زاده با بیان اینکه تداوم نظام انقلاب پایبندی مسئولان به آرمانهای شهدا و امام راحل است افزود: نظامی که مبتنی بر اسلام است و وحدت وهمدلی بین مسئولان و مردم است دشمن را به وحشت انداخته است.

وی با اشاره به سمینار فرمانداران کشور در تهران ابراز کرد: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد که پیگیری های دیپلماتیک در برجام اثر چندانی نداشت و راهنماییهای مقام معظم رهبری و وحدت مردم یاریگر ما در این امر خطیر بود.

مسلم زاده تصریح کرد: دشمن از وحدت کشورهای اسلامی مانند عراق پاکستان و سوریه و.....در هراس است چون می داند که وحدت مردم جهان اسلام به نابودی اسراییل می انجامد.

فرماندار خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد:امید است با انجام وظایفمان و پیروی از منویات  مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه شهدا باشیم وهدفی که شهدای والا مقام دنبال کردند اجرایی کنیم.

سالگرد شهدای غواص

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه