English

امام جمعه کرمانشاه:

طرح بی حجابی توطئه دشمن است/مهار تورم و رشد تولید نیاز به جهاد عملی مسئولین دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از مسئولین استانی خواست تا برای تحقق شعار سال پای کار باشند.

طرح بی حجابی توطئه دشمن است/مهار تورم و رشد تولید نیاز به جهاد عملی مسئولین دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما بااشاره به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان‌ سال " مهار تورم و رشدتولید " اظهار کرد: مقام معظم رهبری از چند سال پیش در نامگذاری شعار سال همواره روی مسئله اقتصاد تاکید داشته‌اند، چراکه هدف دشمن فشار اقتصادی به کشور است. 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه از عمر بابرکت خود چالش ها و تهدیدات زیادی را پشت سر گذاشته و هر روز سرافرازتر و قوی‌تر از دیروز شده و اکنون هم می‌تواند مشکلات اقتصادی را به عنوان واقعیت کنونی جامعه، پشت سر بگذارد. 

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دشمن با فشارهای اقتصادی به دنبال دل‌زده کردن مردم از این نظام و انقلاب است، اعلام کرد: در این راستا با تحریم ها و توطئه‌ها، تلاش دارد تا به رشد ملی، اشتغالزایی و رفاه ملی ما لطمه وارد کند. 

وی با تاکید براینکه در راستای تحقق شعار سال همه مسئولین باید پای کار باشند، گفت: مسئولین از فرصت مسئولیتی که در اختیار دارند برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات اقتصادی آنها استفاده کنند. 

آیت الله علما در ادامه به بخشی دیگر از بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حجاب محدودیت شرعی و قانونی است و کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، بنابراین دستگاه‌های متولی برای مقابله با کشف حجاب باید برنامه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه کشف حجاب بانوان ایرانی و ترویج بی‌حجابی از توطئه‌های دشمنان است، افزود: ارزش‌های اسلامی را باید به منظور تحکیم بنیان خانواده‌ها حفظ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه