English

جلسه شورای اداری شهرستان خمینی‌شهر با موضوع حجاب برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان خمینی‌شهر با حضور مسئولان شهرستان و محوریت موضوع حجاب برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهرستان خمینی‌شهر با موضوع حجاب برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرنگار موج اصفهان، نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان خمینی‌شهر اظهار کرد : قرآن در باب فساد فی الارض آیات متعددی دارد که مهم ترین آن خطاب به انسانهای عاقل برای جلوگیری از فساد است.

حجت الاسلام نقد علی تصریح کرد: رهبر انقلاب در خصوص بد حجابی آن را به حرام سیاسی تعبیر کرد، چه اینکه افراد بد حجاب با این ناهنجاری مقاصد دشمن را تقویت میکنند و بی حجابی علاوه بر حرام شرعی، حرام سیاسی نیز محسوب می شود.

وی با اشاره به این موضوع که مردم ولایتمدار از این وضعیت ناراضی هستند، اضافه کرد: شهرستان خمینی شهر با وجود اعتقادات دینی، برنمی‌تابند که افرادی اعم از خانم و آقا  به طرق مختلف بی حجابی وارد فضای جامعه شوند.

نقدعلی در این زمینه هشدارداد:تقویت احکام دینی بر عهده آحاد جامعه است و  نهادهای دولتی و مجموعه های گسترده مردمی چه بسا زیر نظر دولت هم نباشند موظفند در بحث حجاب جدی تر عمل کنند.

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: نهاد های فرهنگی اعم از ارشاد و اداره تبلیغات اسلامی با وجود بودجه های پایین فرهنگی، تکالیف خود را به نحو احسنت در زمینه حجاب انجام دهند که فضای مجازی از مهم ترین فضاهایی است که رسیدگی آن بر عهده اداره ارشاد است، اداره اوقاف هم باید از ظرفیت بقاع متبرکه در مباحث مذهبی حجاب بهترین استفاده را ببرند.

شورای اداری خمینی شهر

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی