English

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل:

اردبیل قابلیت تبدیل شدن به مقصد گردشگری بین‌المللی را دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: این استان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور شناخته می‌شود و با توجه به وجود ظرفیت‌های لازم و اجرای طرح‌های مختلف، در آینده‌ نزدیک یکی از مقاصد گردشگری بین‌المللی خواهد بود.

اردبیل قابلیت تبدیل شدن به مقصد گردشگری بین‌المللی را دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حسن محمدی ادیب اظهار کرد: حضور گردشگران خارجی به ویژه گردشگران عرب زبان در استان اردبیل روندی رو به رشد دارد و شاهد افزایش علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه سرمایه‌گذارانی از کشورهای عربی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان هستیم.

وی ادامه داد: اداره کل میراث‌ فرهنگی اردبیل با طراحی بسته‌های سرمایه‌گذاری آماده حمایت از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری بویژه توسعه گردشگری سلامت بدلیل وجود چشمه‌های آب گرم و سرد معدنی و تاثیر درمانی آنها در مناطق مختلف استان است.

محمدی ادیب افزود: اردبیل با جاذبه‌های متنوع از جمله در حوزه جاذبه‌های طبیعی، میراث‌ فرهنگی و جاذبه‌های انسان‌ساخت مثل پل‌های معلق می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای سلیقه‌های مختلف گردشگری باشد و امیدواریم استان اردبیل و قابلیت‌های گردشگری آن را آن‌گونه که هست ، معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل تاکید کرد: با سرمایه‌گذاری بیشتر برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و معرفی ظرفیت‌های موجود، می‌توان این استان را در سطح بین‌المللی مورد توجه قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه