English

رئیس اداره میراث‌فرهنگی رامسر:

دبیرخانه پروژه برندسازی غرب مازندران در رامسر افتتاح می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: دبیرخانه پروژه بزرگ برندسازی با عنوان "بام و بوم" دهم بهمن ماه جاری در رامسر افتتاح می شود.

دبیرخانه پروژه برندسازی غرب مازندران در رامسر افتتاح می‌شود

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر اظهار داشت: برندسازی از ظرفیت‌های بومی منطقه می‌تواند نقش مهمی در توسعه تجارت داشته باشد و برای برندسازی در یک منطقه باید از همه ظرفیت‌های موجود شهرستانی استفاده شود.

وی ادامه داد: امروزه بازار محصولات فرهنگی مبتنی بر شخصیت‌ها و نمادهای فرهنگی در جهان طیف گسترده‌ای از نیازهای مصرفی خانواده‌ها را شامل می‌شود که رابطه مستقیمی با سبک زندگی جامعه دارد. و نیاز جامعه است که هویت‌هایش معرفی شده و با تبدیل آن به برند زمینه معرفی بیشتر آن فراهم شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: با برندسازی یک محصول گردش مالی آن محصول نیز در تمام دنیا نسبت به تولیدات مشابه آن تفاوت چشمگیری پیدا می‌کند و زمینه حضور در بازارهای بین‌المللی نیز به وجود می‌آید، برای همین هم موضوع برندسازی و شخصیت‌سازی برای مخاطب و همچنین تولید محصولات جانبی این شخصیت‌ها در اقتصاد امروز جهان نقش مهم و قابل توجهی دارد.

وی از افتتاح دبیرخانه پروژه بزرگ برندسازی در غرب مازندران با عنوان "بام و بوم" در دهم بهمن ماه جاری خبر داد و خاطرنشان ساخت: این همایش می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری داشته باشد و زمینه تجاری‌سازی و خاص شدن بخش گردشگری در منطقه را فراهم کند.

دبیرخانه پروژه بزرگ برندسازی با عنوان "بام و بوم" دوشنبه دهم بهمن ماه جاری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه