English

پیش از ظهر امروز صورت گرفت؛

بازدید وزیر میراث‌فرهنگی از غرفه استان ایلام در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

در دومین روز از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت از غرفه‌های مختلف استان ایلام بازدید کردند.

بازدید وزیر میراث‌فرهنگی از غرفه استان ایلام در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، پیش از ظهر امروز در دومین روز از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، مهندس سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت از بخش مختلف نمایشگاهی استان ایلام در این نمایشگاه بازدید کردند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از غرفه‌های استان ایلام در این نمایشگاه بر معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و داشته‌های گردشگری و صنایع دستی استان تاکید کرد.

سیدعزت الله ضرغامی در این بازدید از غرفه صنایع دستی در رشته چیت بافی استان بازدید و از این هنر دستان زنان ایلامی تمجید و مورد استقبال قرار داد و از احیای این رشته به عنوان برند استان نیز تاکید کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام با اشاره به احیاء هنر چیت بافی در استان گفت: در حال حاضر در استان ایلام ۲۰ کارگاه چیت‌بافی فعال است که از این تعداد، ۱۰ کارگاه در روستاهای استان و ۱۰ کارگاه نیز در شهرهای استان مشغول فعالیت و تولید چیت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه