English

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد؛

اکران تولیدات دانش بنیان با نام « ایران من » به همت شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاهی از تولیدات شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان به همت شهرداری‌منطقه ده اصفهان و اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان در سالن هنرستان فنی سروش برپا شده است.

اکران تولیدات دانش بنیان با نام « ایران من » به همت شهرداری منطقه 10 اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در نمایشگاه تولیدات دانش بنیان انواع تخت بیمارستانی، دستگاه شتاب دهنده، دستگاه سی تی اسکن و دستگاه تولید ماسک و ... که توسط جوانان خلاق اصفهانی در شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان طراحی و ساخته شده به نمایش گذاشته شده است.

در مراسم گشایش این نمایشگاه منصور رضوی نیا رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اصفهان هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی دانش آموزان، معلمان و فرهنگیان با توانمندی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بیان کرد و گفت: دانش آموزان و معلمان و همکاران فرهنگی با دیدن این محصولات دانش بنیان بدست جوانان ایرانی به روحیه خود باوری برسند.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه ها فرصتی است تا دانش آموزان استعداد خود را کشف کرده  و در راستای شکوفا شدن این استعدادها گام بردارند.

مسعود اسدی از اعضای گروه دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان در گفتگو با خبرنگار موج با اشاره به تولید بیش از 100 محصول دانش بنیان در این گروه گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه روایتگری عرصه دانش بنیان و تولید است تا به دانش آموزان بگوییم این عرصه نیاز به تغییر نگاه دارد تا نیاز به امکانات و سرمایه و با دانش آموزان درباره افق دانش بنیان وارد گفتگو بشویم.

وی افزود: شهرداری منطقه ده اصفهان در سال جاری  از مناطق فعال در حمایت از شرکت های دانش بنیاد در شهر اصفهان بوده است .

به گزارش موج؛ این نمایشگاه از 17 بهمن ماه تا 22 بهمن ماه برای بازدید دانش آموزان دایر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه