English

از ابتدای طرح سلامت نوروزی انجام شد ؛

صدور اخطار برای ۳ واحد تولید موادغذایی در کاشان

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی، برای سه واحد تولید موادغذایی به علت عدم رعایت ضوابط بهداشتی اخطار صادر شد.

صدور اخطار برای 3 واحد تولید موادغذایی در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا رشیدی گفت: در این مدت از 14 واحد تولید موادغذایی بازدید شد که طی این بازدید ها 10 نمونه برداری از محصولات تولیدی صورت گرفت.

وی افزود: در این زمان،  40 مورد نمونه برداری  به آزمایشگاه کنترل مواد غذایی این معاونت جهت کنترل و بررسی از واحد های مانند نیروی انتظامی(مایع مشکوک به الکل)،  اداره نظارت بر مواد خوراکی،آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی (نمونه های لبنیات و آرد) و معاونت بهداشتی از سطح عرضه ارسال شد که مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت.

رشیدی در ادامه با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از داروخانه های  شبانه روزی و کشیک در ایام نوروز و تولیدات مواد غذایی از ابتدای طرح سلامت نوروزی تصریح کرد:  این طرح با تشکیل سه اکیپ: بازرسی از داروخانه های تحت پوشش، مراکز تولید مواد غذایی و همچنین تشکیل کشیک آزمایشگاه مواد غذایی و آرایشی اجرا شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: در این مدت، از داروخانه های سرپایی و بستری، 24 مورد بازدید صورت گرفته و نحوه ارائه خدمات دارویی به شهروندان و مسافران نوروزی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ 13 داروخانه مرجان، قانون، امام رضا، اربابی، معمار کرمانی، دانش، مهر، بیمارستان نقوی و ایران منش در کاشان، نجفی زاده در راوند و داروخانه های  شکاری و اخباری در آران و بیدگل  و خادمی در منطقه ابوزیدآباد به عنوان داروخانه های شبانه روزی فعال و داروهای خاص نیز طی ایام نوروز در 3 باب داروخانه (دانش، بیمارستان نقوی، دکتر شکاری) در شهرستان تامین می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه