English

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد؛

مراجعه حدود ۱۲ هزار نفر به مراکز درمانی منطقه کاشان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مراجعه حدود 11680 نفر به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل از 29 اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

مراجعه حدود 12 هزار نفر به مراکز درمانی منطقه کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس آزادی اظهار داشت: حدود 50 درصد این مراجعین شامل 4782 نفر دارای علائم سرماخوردگی بوده اند.

وی با اشاره به افزایش موارد ابتلا به ویروس کووید 19 و سرماخودرگی در منطقه کاشان، بر رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک تاکید کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: موارد کووید-19 در هفته جاری نسبت به هفته های قبل افزایش داشته است.

آزادی، ضمن اشاره به این نکته که مهمترین راه کنترل و کاهش موارد ابتلا به کرونا تغییر در رفتار مردم است، توصیه کرد: افرادی که دارای علائم سرماخوردگی از قبیل سوزش گلو، آبریزش بینی، سردرد، تب و لرز می باشند لازم است ضمن مراجعه به مراکز منتخب کووید19 جهت بررسی و انجام نمونه گیری، حتی الامکان از حضور در اماکن عمومی خودداری نمایند.

وی، ضمن درخواست رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم از جمله استفاده از ماسک در فضای های سربسته، اظهار داشت: افرادی که شش ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن کرونای آنان گذشته است نسبت به تزریق دوز یادآور واکسن کرونا هر چه سریعتر اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: مردم می توانند در صورت بروز شکایت از نحوه ارائه خدمات درمانی با سامانه شکایات مردمی وزارت 190 تماس گرفته شود تا در اسرع وقت بررسی و اقدام لازم توسط بازرسان این دانشگاه انجام شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص ارائه خدمت در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: بیمارستان‌ بهشتی در کلیه رشته‌های تخصصی، بیمارستان نقوی خدمات آزمایشگاه و رادیولوژی، بیمارستان کارگرنژاد برای بیماری های اعصاب و روان، بیمارستان متینی برای بیماری های گوش، حلق، بینی و چشم، بیمارستان شبیه خوانی(تامین اجتماعی) برای بیماری های زنان و زایمان فعال می باشند.

این مقام مسئول به فعالیت بیمارستان‌های سیدالشهداء (ع) و ثامن الحجج (ع) از مراکز درمانی در شهرستان آران و بیدگل در نوروز اشاره و تصریح کرد: کلیه درمانگاه های خصوصی و خیریه شبانه روزی شامل درمانگاه شبانه روزی گلابچی، خیریه فاطمیه راوند، خیریه باقرالعلوم در کاشان و درمانگاه شبانه روزی امام خمینی در آران و بیدگل فعالیت درمانی خود را به همشهریان و مسافرین نوروزی ارائه خواهند کرد و هرگونه کاهش فعالیت و یا تعطیلی موسسات مذکور می بایست با هماهنگی و تایید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی انجام پذیرد.

عباس آزادی یادآور شد: درمانگاه های شبانه روزی دندانپزشکی جم، سلامت و پارس در کاشان و مهر در آران و بیدگل آماده ارائه خدمات دندانپزشکی به بیماران می باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه