English

با شروع ماه مبارک رمضان انجام شد؛

اهدای ۴۰ هزار پرس غذا به سفره افطار نیازمندان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اظهار داشت: با راه اندازی ۳۱ آشپزخانه فعال در سطح استان، تاکنون ۴۰ هزار پرس غذا بین نیازمند توزیع شد.

اهدای ۴۰ هزار پرس غذا به سفره افطار نیازمندان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع گفت: با گذشت ۱۱ روز از ماه مهمانی خدا با راه اندازی ۳۱ آشپزخانه فعال در سطح استان، تاکنون ۴۰ هزار پرس غذا طبخ و به سفره افطار خانواده های نیازمند اهدا شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت، ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده، ادامه داد: این بسته ها به ارزش ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با مشارکت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری، به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان اهدا شده است. 

زارع با تاکید به نقش موثر مراکز نیکوکاری در تحقق رسالت کمیته امداد، افزود: درحال حاضر بیش از ۵۰۰ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه در محلات سطح استان خدمت رسانی می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با قدردانی از حمایت خیران در تامین معاش نیازمندان، گفت: مردم نیکوکار استان اصفهان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد، با شماره گیری کد #۱*۰۳۱*۸۸۷۷*و یا استفاده از شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ برای همراهی در پویش اطعام مهدوی اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه