English

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان اعلام کرد؛

تشدید نظارت ها بر رستوران ها و اماکن بین راهی در طرح سلامت نوروزی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان، از تشدید نظارت ها بر رستوران ها و مراکز و اماکن بین راهی در طرح سلامت نوروزی و کنترل رعایت وضعیت بهداشت محل و رعایت دستورالعمل های مربوطه خبر داد.

تشدید نظارت ها بر رستوران ها و اماکن بین راهی در طرح سلامت نوروزی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مسعود دهقانی گفت: در همین راستا بازدید مشترک کارشناسان بهداشت محیط این مرکز و رئیس اداره تعزیرات و دامپزشکی در روز اول سال نو صورت گرفت.

وی افزود: در همین خصوص نظارت ها بر قنادی ها در طرح سلامت نوروزی و کنترل رعایت وضعیت بهداشت محل و رعایت دستورالعمل های مربوطه نیز با شدت بیشتر انجام شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان، با اشاره به تشدید نظارت ها بر مراکز و اماکن بین راهی گفت: در همین راستا از مراکز و اماکن بین راهی سان آرا، خزاق، روناک و شهر قمصر بازدید انجام شد.

 وی ادامه داد: استفاده از تجهیزات پرتابل سنجش مواد غذایی جهت اطمینان از سلامت موادغذایی و عرضه شده از اهداف طرح سلامت نوروزی می باشد.

 رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشان یادآور شد: نظارت و بازرسی اماکن عمومی، اماکن بین راهی، اماکن حساس مانند هتل ها، رستوران ها، اقامتگاه ها و پایانه های مرزی و مسافر بری، سامانه های آبرسانی از جمله وظایف تیم بازرسی بهداشت محیط است که در صورت مشاهده تخلف، اقدام به صدور اخطاریه کتبی، معرفی به مراجع قضایی و تعطیلی و پلمپ واحدها ی متخلف خواهد شد.

وی اظهار داشت: هموطنان می توانند در ایام تعطیل و غیر تعطیل با استفاده از سامانه ۱۹۰ تخلفات را گزارش دهند تا در اسرع وقت به این تخلفات رسیدگی شود. ضمنا همکاران کشیک در واحد با شماره تلفن ۵۵۴۶۸۲۱۱-۰۳۱ پاسخگوی موارد اورژانس تخلفات بهداشتی می باشند.

دهقانی گفت: داشتن کارت بهداشت، پروانه بهره برداری و رعایت بهداشت فردی در اولویت است که پروانه بهره برداری باید در معرض دید عموم باشد و نظارت بیشتر نیز در مورد مکان های بین راهی انجام می شود.

گفتنی است؛ دکتر نجات خیری پور معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه از کشیک نوروزی مرکز بهداشت شهرستان کاشان در تاریخ یک فروردین ۱۴۰۲ نیز بازدید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه