English

برای عبور موفق از پیک بار برق تابستان:

۶۶ واحد بزرگ صنعتی یزد اندازه گیری هوشمند و کنترل پذیر می شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تا پایان خرداد ماه سال جاری 66 واحد بزرگ صنعتی و تاثیرگذار با بهره گیری از لوازم اندازه گیری هوشمند کنترل پذیر می شوند.

66 واحد بزرگ صنعتی یزد اندازه گیری هوشمند و کنترل پذیر می شوند

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، جم در نخستین نشست هوشمندسازی مشترکین در سال جدید به اهمیت موضوع کنترل پذیری مشترکان برق در عبور موفق از اوج بار تابستان و ابلاغ سیاست های جدید شرکت توانیر اشاره ای کرد و گفت: در حال حاضر 165 صنعت تاثیرگار شناسایی شده که انتظار است از این تعداد 15 مگاوات در بخش ژنراتورها در زمان پیک تابستان همکاری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: تاکنون 7000 لوازم اندازه گیری سه فاز هوشمند و 14 هزار لوازم اندازه گیری تک فاز با قابلیت کنترل پذیری نصب شده است.

این مسئول به اهمیت هماهنگی اصناف و اطلاع رسانی به مشترکین تاکید کرد و متذکر شد: تا پایان خرداد ماه سال جاری 66 واحد بزرگ صنعتی و تاثیرگذار با بهره گیری از لوازم اندازه گیری هوشمند کنترل پذیر می شوند.

وی با اشاره به فعالیت گروه هایی از مهندسی، مشترکین و بهره برداری در کنترل پذیر شدن مشترکین، افزود: از میان مشترکین صنعتی و  کشاورزی ولتاژ ثانویه تعدادی از طریق اصلاح کلید و تعدادی از طریق اصلاح کنتور به صورت کنترل پذیر اصلاح خواهند شد. شایان ذکر است در نخستین نشست هوشمند سازی مشترکین در خصوص موضوع وضعیت دیزل ژنراتورهای صنایع و برنامه جابجایی ساعات کاری شهرک های صنعتی بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست سید مهدی حسینی پور، مجری طرح هوشمند سازی مشترکین، به ارائه برنامه های پیش رو در حوزه کنترل پذیر کردن مشترکین اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی