English

در ایام نوروز ۱۴۰۲ تاکنون:

بهره مندی بیش از ۱۴ هزار نفر از خدمات پست‌های ایمنی و سلامت هلال احمر یزد

تاکنون بیش از 14 هزار نفر از خدمات پست‌های ایمنی و سلامت هلال احمر یزد بهره‌مند شدند.

بهره مندی بیش از 14 هزار نفر از خدمات پست‌های ایمنی و سلامت هلال احمر یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد، سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اظهار داشت:  با اشاره به آغاز بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه از 25 اسفندماه 1401 بیان کرد: این طرح در 12 نقطه استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه 15 روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در استان یزد می‌گذرد، اظهار داشت: اعضای جوانان این جمعیت در این ایام، به بیش از 14 هزار و 800 مسافر خدمات آموزشی، فرهنگی، بشردوستانه، عام المنفعه، ایمنی، سلامت و ... ارائه کردند.

وی با اشاره به فعالیت تیم سیار سحاب (سامانه حرکت‌های امدادی و بشردوستانه) در استان یزد افزود: امسال اعضای تیم سحاب در مناطق گردشگری و تاریخی در شهرستانهای استان و اماکن تاریخی و فرهنگی مستقر بوده و به 3 هزار و 104 نفر خدمات امدادی و بشردوستانه ارائه کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد  با اشاره به استقرار خیمه‌های نماز در بیست و سومین طرح ملی ایمنی و سلامت در سطح استان بیان کرد: در این طرح نوروزی 2 هزار و 302  نفر به خیمه‌های نماز مراجعه کردند و از اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی توسط اعضای کانون طلاب بهره‌مند شدند.

وی با اعلام اینکه هزار و 530 مسافر به پویش بهرفت پیوستند ، خاطر نشان کرد: 3 هزار و 704  کودک از برنامه‌های فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند و بیش از 3 هزار نفر غربالگری فشارخون شدند.

میرحسینی تصریح کرد: جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد  در پست‌های ایمنی و سلامت هزار و 687 عدد اقلام زیست محیطی توزیع کرده‌اند.

لازم به ذکر است بیست و سومین طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافرین نوروزی در استان یزد در شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر اردکان، زارچ، بافق ، بهاباد، تفت، خاتم، مروست، مهریز، میبد،  یزد در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه