English

امام جمعه بندرعباس:

دستگاه های فرهنگی به تبیین بپردازند/دشمن به دنبال آشوب است

امام جمعه بندرعباس گفت: وظیفه همه دستگاه های متولی فرهنگی، نهادها و مردم دغدغه‌مند است که به تبیین بپردازند و از طرفی وظیفه الهی و قرآنی به عهده همه مردم است که امر به معروف و نهی از منکر کنند.

دستگاه های فرهنگی به تبیین بپردازند/دشمن به دنبال آشوب است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه، ضمن سفارش به تقوای الهی که سپر مستحکم الهی و تنها راه نجات انسان است، اظهارداشت: رمضان، ماه بندگی، بهار دل ها و فصل ذخیره ارزش های الهی برای معنویت است و رابطه خود را با قرآن و ادعیه افزایش دهیم.

وی با تبریک ولادت با سعادت امام حسن (ع) افزود: در میان امامان شیعه، امام حسن مجتبی (ع) بیشترین مواجهه با جنگ روایت ها را دارد تا جای که دشمن به هر گونه‌ای که می خواهد تحلیل را زمان حکومت ظاهری این امام همام انجام می دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده عنوان کرد: یاران و اطرافیان امام مجتبی (ع) در جنگ روایت ها با بنی امیه تحلیل درستی از واقعیت های جامعه نداشتند.

وی در ادامه به ۱۲فروردین روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که اصل خود را به رای مردم گذاشت و با اقتدار به حیات خود ادامه داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: کدام یک از مدعیان حقوق بشر و نظام های دموکراسی خود را به همه پرسی گذاشته اند؟ پس وظیفه ما است که از جمهوریت و اسلامی حراست کنیم.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که نظام جمهوری اسلامی متکی به مردم و اسلام است و علی‌رغم میل استکبار و به فرمایش امام راحل (ره) باقی خواهد ماند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگر به وضعیت کشف حجاب های که توسط عده ای اندک در جامعه اتفاق افتاده پرداخت و گفت: نخست وظیفه همه دستگاه های متولی فرهنگی، نهادها و مردم دغدغه‌مند است که به تبیین بپردازند و از طرفی وظیفه الهی و قرآنی به عهده همه مردم است که امر به معروف و نهی از منکر کنند.

وی ادامه داد: تکلیف ادارات و نهادهای مرتبط با نظام روشن است و دهن کجی به قوانین و مقررات از آنها پذیرفته نیست و از استاندار و مدیران تقاضا داریم پای کار بیایند و با این معضل برخورد کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با ایجاد هیاهو در جامعه با رمز حجاب و پوشش درصد دو قطبی کردن جامعه است تا مرزی بین بی حجاب به عنوان غیر انقلابی و با حجاب انقلابی تعریف کند؛ مردم ایران در زمین دشمن بازی نکردند و به نظام و انقلاب پایبند ماندند.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد: دشمن با رویکرد امنیتی به حجاب پرداخت و به دنبال آشوب است و در این مسیر نیز با بصیرت و آگاهی مردم روبرو شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه