English

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده؛

دولت به فکر معیشت و سفره مردم باشد

امام جمعه بندر عباس با تذکر به دولت، گفت: تورم و افزایش قیمت‌های افسار گسیخته را کنترل کنید و با برنامه‌ریزی مناسب و شأن مردمی، به فکر معیشت و سفره مردم باشید.

دولت به فکر معیشت و سفره مردم باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش به تقوای الهی اظهارداشت: در هفته پیش رو سالروز ولادت با سعادت امام محمد تقی (ع) را داریم که یکی از فرازهای معرفتی که در روایت‌ها از آن امام همام نقل شده، وفای به عهد است.

وی افزود: وفای به عهد دارای دو بخش است که نخست عهد و پیمانی است که انسان با خدا و عهدی که با بندگان خدا می‌بندد و عمل به وفای عهد است که انسان را به جایگاه بزرگی در زندگی می‌رساند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی زاده یادآور شد: ایام نورانی دهه فجر امسال با سال‌های گذشته تفاوت دارد و مردم در طول این ۴۳ سال از انقلاب خوب درخشیدند، ولی لازم است دستگاه‌های اجرایی و دولتی با جان و دل از خود عملکرد بهتری به نمایش بگذارند.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب بدانند این انقلاب به راحتی به دست نیامده و خون هزاران شهید و سختی‌های ملت رنج دیده و هزینه پای این انقلاب داده شده است؛ با دو حرکت احساسی این انقلاب برچیده نخواهد شد.

امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن می‌خواهد با تبلیغات رسانه‌ای همه چیز را بهم بریزد و ۴۳سال عزت و افتخار این ملت با وجود تحریم‌های اقتصادی ظالمانه را از بین ببرد.

وی در بخش دیگر با اشاره به تحریم ستاد امر به معروف و نهی از منکر، خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف نهادی فرهنگی و دینی است که قیام سیدالشهدا(ع) نیز برگرفته از آن است و جنگ با آن مبارزه و جنگ با خدا است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز باید با برنامه ریزی صحیح و از روی مهر و محبت و از سر دلسوزی کارهای اثر بخشی را در جامعه از خود به یادگار بگذارد.

وی اضافه کرد: دشمن، اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده و می‌خواهد میل به اسلام را در جوامع مختلف کم کند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: هراس دشمن از نفوذ و گسترش اسلام سبب قرآن سوزی و جنگ با مقدسات و ارزش‌های اسلامی شده است.

وی توهین به مقدسات و مرجعیت توسط نشریه فرانسوی از جمله این اسلام هراسی دانست و گفت: اسلاف شما نتوانستند با این حرکت‌ها جلوی نفوذ اسلام را بگیرند، شما نیز موفق نخواهید شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی زاده با تذکر به دولت تأکید کرد: تورم و افزایش قیمت‌های افسار گسیخته را کنترل کنید و با برنامه‌ریزی مناسب و شأن مردمی، به فکر معیشت و سفره مردم باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه