English

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس:

اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بالاترین سرمایه اجتماعی است

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: ارایه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان چالوسی در اولویت است و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بالاترین سرمایه اجتماعی است.

اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بالاترین سرمایه اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، صابر سام دلیری با تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدوارم سال ۱۴۰۲ سال به بار نشستن اقدامات بزرگ مدیریت شهری برای ارتقاء سطح زندگی و شهروندی شان باشد.

وی ادامه داد: مراتب قدردانی خود را به پاس تلاش یک ساله همکاران عزیز، اعضای شورای اسلامی شهر که با برنامه‌ریزی، حمایت و نظارت دقیق بر مدیریت شهری، شهرداری را در رسیدن به این جایگاه که به حق با مدیریت آقای دکتر یعقوبی شهردار متخصص و متعهد، تلاش شبانه روزی معاونین شهردار، مسئولین دوایر، کارشناسان و کارگران ایثارگر شهرداری در بالاترین سطح عملکرد و خدمت رسانی به همشهریان و هم میهنان عزیز  می باشد، اعلام می‌دارم.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: اقدامات زیربنایی بلند مدت و میان مدت مدیریت شهری چالوس همچون تملک و آزاد سازی و آماده سازی املاک واقع در طرح های عمرانی و خدماتی همچون رینگ ۴۵متری، جاده ساحلی، خیابان ورزش، پروژه پل تا پل، مسجد ولایت، ساختمان شورای اسلامی شهر، ساماندهی و هوشمندسازی تقاطع های ورودی شهر، پارک و بوستان و اماکن ورزشی، جذب سرمایه گذار در حوزه های گردشگری، صنعت ساختمان و انبوه سازی، اصلاح بلوار و میادین شهر، اصلاح و احداث پیاده رو با طرح های جدید و کوتاه مدت همچون خدمات روزانه و ... با بسیج تمامی امکانات و توان مالی شهرداری به جهت افزایش جایگاه زندگی شهروندی در سال ۱۴۰۱ که در نهایت افزایش رضایت مندی در همه حوزه ها را قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: بزرگترین توافق در ادوار شهرداری چالوس در محدوده دانشکده علوم وفنون سپاه(ابتدای خیابان شهید مطهری) با تملک نزدیک به ۴۰هزار متر مربع زمین و سه ساختمان به متراژ تقریبی حدودا ۱۴هزار متر مربع با هدف انتقال ساختمان اداری شهرداری به خیابان مطهری و نیز انتقال برخی ادارات فاقد ساختمان به مجموعه فوق می‌باشد.

سام دلیری، در مورد علل موفقیت در تحقق بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ ابراز داشت: دلایل متعددی همچون اقدامات مثبت مدیریت شهری باعث افزایش سطح رضایتمندی و اعتماد و در نتیجه همراهی همشهریان و سرمایه گذاران گشته است  و همچنین تلاش همه جانبه تیم مدیریت شهری با توجه به افراد متخصص و کاردان در بدنه شهرداری و شورا تأثیر فراوانی در این موضوع داشته است.

وی بیان داشت: همانطور که اشاره شد مدیریت درست شهردار محترم و همراهی معاونین و مدیران واحد ها و تلاش متخصصین و کارشناسان و ایثار کارگران نتیجه اش سطح بالای رضایت مندی شورا و مردم از شهرداریست.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه اعتماد شهروندان به مدیریت شهری بالاترین سرمایه اجتماعی خواهد بود،  افزود:این شاخصه مهم در کنار تدبیر و‌ همکاری و مشارکت همشهریان عزیز در برنامه های فرهنگی، اجتماعی، خدمات و عمرانی، نمونه بارز تأیید اقدامات ما می باشد اما این پایان ماجرا نیست باید با بررسی و برنامه ریزی دقیق و اقدامات مؤثر و مفید روز به روز این اعتماد سازی بیشتر گردد.

وی بیان داشت: مهمترین برنامه مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ فزایش اقدامات در حوزه فرهنگی و ورزشی و نیز افزایش تملکات در آزادسازی رینگ ها و شبکه ها و حذف نقاط کور و حادثه خیز  برای حل معضلات ترافیکی خواهد بود.

سام دلیری عنوان داشت: با توجه به تجربیات بنده در فعالیت های اجتماعی در حال حاضر همکاری و حمایت  مدیران کشوری و استانی و شهرستانی از مدیریت شهری در بالاترین سطح قرار دارد و پیگیری امورات در وزارتخانه و نهادهای انقلابی، دستگاههای اجرایی و مدیریتی استان، کمیسیون های راهبردی و ذی صلاح استانی و در نهایت دستگاههای اجرایی شهرستان بسیار مشکل گشاست.

وی ادامه داد: ترافیک، کمبود سرانه های فرهنگی، ورزشی، فضای سبز از مشکلات بزرگ شهر چالوس می باشد و نیاز به برنامه ریزی و اقدامات بزرگ در این حوزه ها می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس اظهار داشت: متأسفانه تاکنون دفتر شورای اسلامی شهر، نه در خور و شأن نهاد مقدس شورا و نه در شأن مردم خوب ما بوده که انشالله در ابتدای سال ۱۴۰۲دفتر جدید در بنایی به متراژ حدوداً ۱۳۰۰ مترمربع افتتاح و بهره برداری خواهد شد و با توجه به راحتی دسترسی به دفتر باعث تسهیل در پیگیری امورات مربوطه خواهد شد و ضمناً دیدار هر روزه همشهریان عزیز با اعضای محترم شورا در صحن شورا اقدامی منحصربفرد در این زمینه می باشد.

وی تصریح کرد: احداث خیابان ۲۰ متری از فرمانداری به سمت کرانه رودخانه و انتقال به خیابان شورا از بزرگ‌ترین توافقات عمرانی و آبادانی برای چالوس است و همچنین به دنبال آرام‌سازی آب رودخانه چالوس هستیم تا بتوانیم بازی‌ها و تفریحات آبی را ایجاد کنیم.

سام دلیری ابراز داشت: مباحث سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مسکن، تفریحی، گردشگری و ورزشی در حال انجام است و پیش‌بینی ما این است که سال آینده، نمود عینی فعالیت‌ها و تلاش‌های شهردار و شورای اسلامی چالوس بیشتر پدیدار شود.

این مسئول با بیان اینکه تلاش داریم تا پارکینگی را در بازار روز چالوس احداث کنیم و این یکی از ضروریات شهر چالوس است، افزود: هر چند این کار همه ترافیک شهر را حل نمی‌کند اما امیدواریم بخشی از مشکلات ترافیکی برطرف شود.

وی بیان داشت: مناقصه سنگ فرش کل بازار روز چالوس هم انجام شد و پیمانکار آن نیز انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس عنوان داشت: پوشش سقف بازار میوه و تره‌بار هم در دستور کار ما قرار دارد و برنامه‌های بسیار خوبی برای آن داریم تا سقفی شکیل و زیبا ایجاد شود.

وی از طرح بازآفرینی شهری در چالوس خبر داد و افزود: طرح بازآفرینی بازار روز چالوس به عنوان نخستین منطقه شهری چالوس در برنامه شهرداری و شورای شهر چالوس قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه