English

رئیس شورای شهر چالوس خبر داد؛

نصب نخستین چراغ هوشمند ترافیکی در تقاطع ۱۷ شهریور و رینگ ۴۵ متری

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با بیان اینکه نخستین چراغ هوشمند ترافیکی در این ورودی نصب خواهد شد، گفت: با این کار یکی از دغدغه های مدیریت شهری برای حل معضل ترافیک برطرف می شود.

نصب نخستین چراغ هوشمند ترافیکی در تقاطع 17 شهریور و رینگ 45 متری

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، صابر سام دلیری رئیس شورای اسلامی شهر چالوس در آئین تعریض و بازگشایی ورودی رینگ 45 متری چالوس در تقاطع خیابان 17 شهریور با بیان اینکه این یکی دیگر از اقدامات مدیریت شهری به منظور تسهیل در رفت و آمد و ترافیک شهری است، اظهار داشت: امروز حدود 800 متر از زمین در ورودی رینگ 45 متری واقع در تقاطع خیابان 17 شهریور تملک شد.

وی با بیان اینکه نخستین چراغ هوشمند ترافیکی در این ورودی نصب خواهد شد، ادامه داد: با احداث و بازگشایی مسیر رینگ 45 متری چالوس به طور طبیعی بار ترافیکی خیابان 17شهریور نیز افزایش یافت و یکی از دغدغه های مدیریت شهری برای حل معضل ترافیک با این طرح قابل حل است.

شهرداری چالوس

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس با قدردانی از حمایت مسئولان استانی و شهرستانی و تلاش‌های شهرداری چالوس و پرسنل آن، گفت:  پروژه بسیار بزرگ احداث کانال میانی مسیر 45 متری را با عرض 2 متر و ارتفاع 3 متر آغاز کردیم تا آب های سطحی ناشی از باران های سیل آسا که موجب مشکلاتی برای شهروندان به ویژه منطقه اشکاردشت و خیابان 17شهریور می شده است این آبهای سطحی با کمترین فاصله از طریق این کانال به رودخانه چالوس هدایت می شود تا معضل آب های سطحی در این منطقه برطرف شود.

وی بیان داشت: مشاوری هم برای احداث پل بزرگ درون شهری که در انتهای همین رینگ 45 متری واقع می شود انتخاب کردیم و طرح های اولیه آن در حوزه سازه و ترافیکی انجام شده است و همچنین با انتخاب مشاور در زمینه معماری این پل، احتمالاً بزرگ ترین پل درون شهری چالوس احداث می شود که تقاطع خیابان آیت الله غفاری و خیابان عاشورا از معضل ترافیکی نجات خواهند یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه