English

تولیت آستان حضرت سید علاالدین حسین(ع) مطرح کرد؛

پیاده سازی الگوی مدیریت هوشمند و علمی در شیراز

تولیت آستان حضرت سید علاالدین حسین(ع) در دیدار نوروزی با مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز با تأکید بر استراتژی هوشمند و علمی شهر گفت: لازمه مدیریت علمی، مدیریت واحدشهری، یکپارچه‌ و هوشمندسازی شهر بوده و با چابک‌سازی بدنه مدیریت شهری ارتباطی تنگاتنگ دارد.

پیاده سازی الگوی مدیریت هوشمند و علمی در شیراز

 به گزارش خبرگزاری موج فارس، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید محی‌الدین طاهری در دیدار نوروزی که میزبان مدیریت شهری این کلان‌شهر در این حرم بود، با تبریک سال نو و بهار قرآن، فرصت مسئولیت را محدود دانست و اظهار کرد: فرصت‌ها مثل ابر می‌گذرند و باید عزم خود را جزم کرده و از این فرصت‌ها برای خدمت، تقویت زیرساخت‌ها و جبران محرومیت‌ها نهایت استفاده شود.

تولیت آستان حضرت سید علاالدین حسین(ع) که در جمع رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، قائم‌مقام، معاونین، شهرداران مناطق، رؤسای سازمان‌ها، مدیران کل و مدیران شهرداری شیراز سخن می‌گفت، بر مدیریت علمی شهر تاکید و تصریح کرد: لازمه مدیریت علمی، مدیریت واحد شهری، یکپارچه‌ و هوشمند شهر بوده و هوشمند سازی شهر با چابک سازی بدنه مدیریت شهری ارتباطی تنگاتنگ دارد.  

دبیر جامعه روحانیت مبارز شیراز با تأکید بر نگاه متوازن در پیشبرد امور شهر بیان کرد: باید زیرساخت‌ها به منظور ساختن شهری در خور "شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع)" تقویت شود.

مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار تقارن نوروز و حلول ماه قرآن را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: سال پیش رو سالی شیرین برای امت اسلامی و شهروندان کلان‌شهر شیراز باشد.

شهردار شیراز نیز با تبریک بهار طبیعت و قرآن و تقدیر از میزبانی تولیت با بیان اینکه در سال گذشته رشد سه برابری بودجه شهرداری را داشته‌ایم، اظهار کرد: امروز با رویکردی که مدیریت شهری در راستای جهش و تحول عمرانی داشته، پروژه تعطیل شده‌ای نداریم و در مراحل مختلف برخی از این پروژه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

محمدحسن اسدی به رویکرد جدید مدیریت شهری در سال جاری نیز اشاره و بیان کرد: با پشتوانه ساحت امامزادگان جلیل‌القدر و حمایت نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار و دیگر بزرگان و مدیران استانی سالی طلایی را در خدمت به مردم داشته باشیم.

او همچنین به خدمت‌رسانی شهرداری شیراز به زائران سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگران نوروزی تأکید و تصریح کرد: سه هزار نفر از نیروهای شهرداری شیراز در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر به طور شبانه‌ روزی به میهمانان نوروزی خدمات‌ رسانی کرده‌اند و در روزهای بارانی نیز مسافرانی که در چادر اقامت داشته‌اند، به مکان‌های سرپوشیده نظیر مساجد، حسینیه‌ها، مصلی‌های نمازجمعه و سالن‌های ورزشی انتقال داده شدند.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز به بازخوردی که از میهمانان نوروزی گرفته شده نیز اشاره و بیان کرد: زائران و گردشگران نوروزی رضایت خوبی از خدمات داشته و برخی مسؤولین نیز در بازدیدهایی که از اقامتگاه‌های نوروزی داشته‌اند، رضایت خود را ابراز کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه