English

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس مطرح کرد؛

تلاش در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس بر حرکت و تلاش در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید تأکید کرد.

تلاش در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهار تورم و رشد تولید

به گزارش خبرگزاری موج فارس، نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت و قرآن پذیرای مدیریت شهری شیراز بود.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار رئیس، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران شهرداری شیراز بر حرکت و تلاش در راستای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر رشد تولید و سرمایه‌گذاری تأکید کرد.

امام‌جمعه شیراز در این دیدار نوروزی با بیان اینکه شعار سال به‌خوبی مسیر حرکت را تبیین می‌کند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با درایت و از بین مسائل مختلف این مسئله اصلی را تصریح فرموده‌اند و مسئله این است که اگر مسائل اقتصادی در یک چارچوب کلی حل شود، مسائل فرهنگی و دیگر مسائل جامعه نیز حل می‌شود.

به اعتقاد آیت‌الله دژکام، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و تبیین مسیر حرکت امسال بر همگان لازم است تا از این فرمایش حمایت و در مسیر تحقق آن گام برداشته شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با تصریح بر مقوله سرمایه‌گذاری بر نقش شهرداری‌ در سرمایه‌گذاری و پیشرفت عمرانی شهر، خواستار همراهی همه مدیران با شهردار شیراز در این امر خطیر و پیشبرد امور عمرانی این کلان‌شهر شد.

مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تبریک سال نو و قدردانی از این فرصت دیدار برای حضور مدیریت شهری در محضر نماینده ولی‌فقیه اظهار امیدواری کرد: سالی پر خیروبرکتی برای ایران اسلامی و شهروندان شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب سال شیرینی برای همه امت اسلام باشد.

شهردار شیراز نیز با تصریح بر شعار سال و پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: باید با اقدامات زیربنایی سعی کنیم تا بخش خصوصی را برای سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر تشویق کرد.

محمدحسن اسدی به اقدامات سال گذشته نیز اشاره و بیان کرد: بودجه متمم سال ۱۴۰۱، بیش از ۱۸هزار میلیارد تومان بود که این توفیق خوبی بود که در یک سال بودجه ۳۰۰ درصد رشد کند و از بودجه بیش از ۶هزار میلیارد تومان به این رقم برسد.

او با بیان اینکه در سال گذشته فاز نخست خط ۲ مترو به بهره‌برداری رسید و فاز دوم خط ۲ و خط ۳ نیز مراحل اجرایی خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: سال گذشته عملیات اجرایی پروژه‌های متعددی را آغاز کرده‌ایم که در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن‌ها و تحول در شهر خواهیم بود.

این مقام ارشد مدیریت کلان‌شهر شیراز همچنین به اختصاص ۳ درصد بودجه به محرومیت‌ زدایی و ۳ درصد بودجه به مسجد و محله وری در سال جدید اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه